مراسم بدرقه تیم فوتبال امید برگزار شد

مراسم بدرقه تیم فوتبال امید برگزار شد
مراسم بدرقه تیم فوتبال امید به مسابقات قهرمانی زیر 23سال آسیا و انتخابی المپیک با حضور وزیر ورزش و جوانان، رییس کمیته ملی المپیک، رییس فدراسیون فوتبال، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، دبیر کل کمیته ملی المپیک، رئیس سازمان لیگ، مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان و دبیرکل فدراسیون فوتبال از ساعت 19 امروز در هتل المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، در مراسم مراسم بدرقه تیم فوتبال امید محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک، مهدی تاج رئیس سازمان لیگ، رضا حسنی‌خو مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان، علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال، بازیکنان پیشکسوت، اهالی جامعه فوتبال و بازیکنان و کادر فنی تیم امید حضور داشتند.
این مراسم با تلاوت قرآن کریم و سرود ملی آغاز شد و در ادامه خانواده شهیدان محمد قبادی نمین، حسین بختیاری، واهیک باقداساریان، شهیدان حمیدرضا اسدالهی و عبداله باقری از مدافعان حرم و همینطور مهاجر الی اله شهید حمیدرضا حسینی تقدیر به عمل آمد.
در ادامه این مراسم حبیب کاشانی –سرپرست تیم ملی امید دقایقی برای حاضران صحبت کرد و پس از وی وزیر ورزش و جوانان نکاتی را درخصوص روند آماده سازی و حمایت های صورت گرفته از تیم ملی امید بیان کرد.
کادرفنی و بازیکنان تیم امید در ادامه این مراسم به روی سن رفتند و مسئولان حاضر در مراسم ضمن اهدا یک جلد کلام اله مجید بر گردن آنها شال منقش به پرچم کشورمان را انداختند.
تقدیر از علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی از داوران گروه داوری کشورمان  در مسابقات جام ملتهای آسیا و رقابت های جام باشگاه‌های جهان از دیگر برنامه های این مراسم بود که علیرضا فغانی جایزه خود را به پسر شهید اسداللهی تقدیم کرد.
در پایان این مراسم هم بازیکنان به همراه کادرفنی از زیر قرآن و پرچم مقدس کشورمان عبور کردند.

۱۱ دی ۱۳۹۴ ۲۲:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.