مراسم افتتاحیه پنجمین دوره ووشو جام پارس برگزار شد

مراسم افتتاحیه پنجمین دوره ووشو جام پارس برگزار شد
مراسم افتتاحیه پنجمین دوره جام بین المللی ووشوی پارس با حضور وزیر ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون ووشو و شماری از سفرای کشورهای خارجی در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ووشو، علاوه بر محمود گودرزی، بهرام افشارزاده سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان، ایرج رحمانی مدیرکل امور استان های وزارت ورزش، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری، سفرای کشورهای اندونزی و ویتنام و برخی از دیگر مسئولین ورزش کشور، میهمانان ویژه این مراسم بودند.
مراسم افتتاحیه پنجمین دوره جام پارس از ساعت 16:30 با رژه نمایندگان کشورهای گرجستان، سوئد، پاکستان، افغانستان، عراق، روسیه، آمریکا، هنگ کنگ، ترکمنستان، فیلیپین، ارمنستان، اندونزی، قزاقستان، جمهوری آذربایجان، ازبکستان، ویتنام، هند و ایران آغاز شد. ایران به عنوان میزبان این رقابت ها با دو تیم پارس جنوبی و منتخب ایران به مصاف رقیبان می رود.
18 داور ایرانی و 9 داور خارجی قضاوت مسابقات این رویداد بین المللی را که از صبح فردا آغاز می شود، بر عهده دارند.
سوگندنامه ورزشکاران در مراسم افتتاحیه به وسیله حمیدرضا قلی پور قهرمان ووشوی آسیا و جهان و همچنین سوگندنامه داوران به وسیله مجید خوبیاری قرائت شد.

در ابتدای مراسم افتتاحیه مهدی علینژاد رییس فدراسیون ووشو طی سخنانی ضمن خیر مقدم به تیمهای خارجی لحظات خوشی را برای میهمنان عزیز آرزو کرد.
همچنین پیام یو زای چینگ رئیس فدراسیون بین المللی و نایب رئیس کمیته بین المللی المپیک نیز به وسیله مارتا بور رئیس کمیته اطلاع رسانی فدراسیون بین المللی قرائت شد.
در این پیام آمده است: از طرف فدراسیون جهانی ووشو، افتخار بزرگی است تا به تمامی ورزشکاران، مربیان، داوران و تمامی دوستان عزیزم جهت حضور در پنجمین دوره مسابقات بین المللی جام پارس در تهران، ایران خیر مقدم عرض نمایم. برگزاری این رویداد که موجب ایجاد روابط صمیمانه مابین ملت های مختلف توسط ورزش ووشو شده است، باعث غرور بسیار ماست. تلاش و همت بسیار زیاد فدراسیون ووشو ایران تحت مدیریت دکتر مهدی علی نژاد بسیار منحصر به فرد بوه و مایل هستم که از تمامی تلاش هایشان تشکر و قدردانی نمایم.
در ادامه آمده است: در این دوره که بیش از 200 ورزشکار، مربی و داور از 19 کشور مختلف حضور دارند، من مایل هستم که به تمامی ورزشکاران که نماینده کشورهای خود خواهند بود در این رویداد تبریک عرض نمایم. شما ورزشکاران می بایست به دستاوردهای خود بسیار افتخار نمایید و مطمئن هستم که این رویداد به شمار کمک خواهد کرد که ظرفیت های خود و بعدتر شخصیت و اهداف حرفه ای خود را شناسایی کنید.


در پایان عنوان شده است: احترام صمیمانه من به فدراسیون ووشو ایران برای حمایت ها و همکاری های بزرگ خود با فدراسیون جهانی برای ورزش ووشو را پذیرا باشید. من مطمئن هستم این مسابقات در بالاترین سطح برگزار خواهد شد و همگی از آن لذت خواهید برد. بالاترین موفقیت ها را رای پنجمین دوره از مسابقات بین المللی جام پارس آرزومندم.



۱۳۹۴/۰۶/۲۷


۲۷ شهریور ۱۳۹۴ ۱۹:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.