یک طلا، یک نقره و 4 برنز سهم کاراته کاهای ایران از روز دوم رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا

یک طلا، یک نقره و 4 برنز سهم کاراته کاهای ایران از روز دوم رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا
تیم ملی کاراته کشورمان در دومین روز از پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا به یک مدال طلا، یک نقره و 4 برنز دست یافت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، سیزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا از روز جمعه 13 شهریور ماه در یوکوهامای ژاپن آغاز شده که تیم ملی کاراته کشورمان در روز نخست یک طلا، 2 نقره و یک برنز و در روز دوم یک طلا، یک نقره و 4 برنز بدست آورد تا در  مجموع تا پایان روز دوم صاحب 2 مدال طلا، 2 نقره و 5 برنز باشد.
در روز دوم این پیکارها در وزن 68+کیلوگرم حمیده عباسعلی در فینال برابر کاراته کایی از چین قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید و طلا گرفت تا دومین طلایی ایران در این رقابتها لقب بگیرد.عباسعلی در بازی نخست 6 بر صفر نماینده ویتنام را شکست داده بود و در مبازره دوم 5 بر 3 برابر حریف ژاپنی اش پیروز شد و گام به دیدار پایانی گذاشت.
 در وزن 84+کیلوگرم، سجاد گنج زاده در دیدار فینال مقابل کاراته کایی از ژاپن قرار گرفت و 4 بر 2 نتیجه را واگذار کرد تا به مدال نقره این وزن دست یابد.گنج زاده برای رسیدن به فینال نمایندگان تایلند، هنگ کنگ و اردن را از پیش رو برداشت.
 کاتای تیمی بانوان با ترکیب پریسا رحمانی، مهری یزدانی و مائده نصیری پی در اولین دیدار برابر تیم مالزی قرار گرفت و 3 بر 2 به پیروزی رسید.در دومین دیدار مقابل تیم ویتنام با حساب 3 بر2 شکست را پذیرفت و در ادامه مقابل تیم هند 5 بر صفر برنده شد و به مدال برنز این بخش دست یافت.
 در مبارزات کاتای تیمی مردان، تیم ایران با ترکیب رضا خداشناس، سید جمشید حسینی و بهنام قاسمی پس از آنکه در دیدار نخست به مصاف نماینده کشور میزبان رفت و با نتیجه 5 بر صفر شکست خورد تا در جدول شانس مجدد به مبارزاتش ادامه دهد. تیم مردان در این گروه به مصاف تیم امارات رفت و با نتیجه 4 بر یک به برتری رسید و صاحب مدال برنز شد.
در وزن84-کیلوگرم، ذبیح اله پورشیب نماینده ویتنام و هند را برد، در دیدار سوم مقابل کاراته کای ژاپنی که دارنده عنوان قهرمانی جهان و دو عنوان نایب قهرمانی در بازی های آسیایی بود، قرار گرفت و با شکست برابر این کاراته کا در جدول شانش مجدد به میدان رفت. پورشیب در این جدول مقابل کاراته کا قزاقستانی با نتیجه 6 بر یک به برتری رسید و برنز گرفت.
 در 68-کیلوگرم، الهه رضا زاده در مبارزه نخست برابر حریفی از ژاپن قرار گرفت و پس از تساوی در وقت قانونی مبارزه با نتیجه 5 بر5 با رای داوران در هانتی بازنده شد و به جدول شانس مجدد رفت تا به مبارزاتش ادامه دهد. رضا زاده در این گروه مقابل کاراته کای چینی 4 بر 2 به برتری رسید و مدال برنز این وزن را از آن خود کرد.
در روز نخست این رقابتها، امیر مهدی زاده مدال طلا، سحر کرجی و سعید احمدی مدالهای نقره و مهران قربانعلی پور مدال برنز کسب کردند.

۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ۱۴:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.