در ادامه نشستهای تخصصی با فدراسیونهای المپیکی؛مسئولین فدراسیون قایقرانی به توضیح برنامه های خود پرداختند

در ادامه نشستهای تخصصی با فدراسیونهای المپیکی؛مسئولین فدراسیون قایقرانی به توضیح برنامه های خود پرداختند
مسئولین و کادر فنی تیم ملی قایقرانی کشورمان با حضور در کمیته ملی المپیک،نشست تخصصی خود برای حضوری موفق در رقابتهای کسب سهمیه المپیک و بازیهای ریودوژانیرو را برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ادامه نشستهای تخصصی کمیته ملی المپیک با فدراسیونهای المپیکی،مسئولین فدراسیون  قایقرانی نیز به همراه کادر فنی این رشته امروز با حضور در کمیته ملی المپیک به بررسی نحوه کسب سهمیه و همچنین بررسی برنامه های آماده سازی اردونشینان پرداختند.

کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از تلاش های این فدراسیون خاطر نشان کرد:بدون تردید فدراسیون قایقرانی مجموعه ای از چند رشته می باشد و می شود گفت بنوعی چند فدراسیون است که با مدیریت و بودجه واحد در حال فعالیت است و جا دارد از مدیر و مسئولین آن تشکر شود چرا که فعالیت در چنین مجموعه ای تلاش و برنامه ریزی دو چندان می طلبد بخصوص که این سالها، توقع ورزش کاران و مردم هم بالا رفته است.

وی ادامه داد:ما در گذشته یعنی 10 تا 12 سال پیش آرزوی موفقیت در رقابتهای آسیایی را داشتیم ولی الان قهرمانان و ملی پوشان قایقرانی ما در رقابتهای بین المللی و جهانی چنان موفق ظاهر شده اند که انتظارات مردم و مسئولین از این رشته بالا رفته است و به همین دلیل در بازیهای آسیایی اینچئون کمیته بودجه خوبی به این فدراسیون داد و برای بازیهای المپیک هم حمایت های لازم را خواهیم داشت.

در ادامه شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته تصریح کرد:قایقرانی می تواند بر روی حمایت های کمیته و سازمان مرکز نظارت بر تیمهای ملی حساب ویژه ای داشته باشد و بدون تردید با انگیزه ای که در مجموعه مدیریتی این فدراسیون،مربیان و ورزشکاران آن دیده می شود قایقرانی آینده خوبی خواهد داشت و همواره نوعی برنامه ریزی می کنند که کمترین وابستگی بودجه را به کمیته داشته باشند.

اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت برتیمهای ملی نیز ابراز داشت:انصافا قایقرانی یکی از با برنامه ترین و منظم ترین برنامه های اردویی آماده سازی را ارائه می دهدو این نشان از مدیریت مطلوب و برنامه ریزی کادر فنی این فدراسیون می دهد که بسیار ارزشمند است و همانظور که دبیر کل محترم گفتند از هر لحاظ در دادن روانشناس، پزشک، بدنساز و...می توانند روی مرکز نظارت حساب کنند.

غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی ضمن تشکر از حمایت های کمیته ملی المپیک ابراز داشت:فدراسیون قایقرانی جزو معدود رشته های ورزشی است که به دلیل شرایط خاص خودش هزینه اردویی آن بالاست چرا که خیلی از فدراسیونها نهایتا با 10 یا 20 نفر، اردوی تیم ملی را برگزار می کنند ولی  در قایقرانی ما 170 نفر در اردو آنهم در رشته های مختلف داریم که همین مسئله هزینه را بالا می برد.

وی ادامه داد:الان نفراتی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند بخوبی از سوی فدراسیون برنامه ریزی شده و در تمرینات بسر می برند وما در این دوره می خواهیم سنت شکنی کنیم چرا که در دوره های قبل در رقابتهای قاره ای موفق به کسب سهمیه می شدیم ولی امید زیاد داریم اینبار در رقابتهای جهانی موفق به کسب سهمیه المپیک شویم چرا که این امر باعث افزایش شانس موفقیت ما در المپیک می شود و جایگاه جهانی قایقرانان ما را بالا می برد.

در ادامه وحید مرادی دبیر فدراسیون قایقرانی و کادر فنی تیم های ملی نیز به ارائه گزارشی در خصوص نحوه  برنامه ریزی تمرینی ملی پوشان کانو،کایاک،اسلالوم،رویینگ و سیلینگ پرداختند و توضیحاتی در خصوص احتمال کسب سهمیه المپیکی ارائه دادند.

در این نشست علاوه بر رئیس و دبیر فدرسیون قایقرانی کادر فنی این فدراسیون و فراهانی حراست کمیته و خانم اسلامیان مسئول کمیته بین الملل کمیته نیز حضور داشتند.

 

        
۱۳ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.