پولادگر: رعایت منش پهلوانی تنها مختص به یک فدراسیون نیست

پولادگر: رعایت منش پهلوانی تنها مختص به یک فدراسیون نیست
رییس فدراسیون تکواندو گفت: منش پهلوانی و رعایت ورزش جوانمردی تنها مختص به یک فدراسیون نیست و باید تمام فدراسیون‌ها در این عرصه حضور پیدا کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون سید محمد پولادگر در مراسم بزرگداشت آیین پهلوانی اظهار کرد: از اینکه می‌بینم این مراسم در هفته پهلوانی با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود و باشکوه برگزار می‌شود، جای تقدیر و تشکر دارد و امیدوارم تمام فدراسیون‌های ورزشی نسبت به گسترش منش پهلوانی و فرهنگ پهلوانی اقدامات وسیعی انجام دهند.

وی افزود: این تفکر غلطی است که ما صفت پهلوانی را فقط به یک فدراسیون و یک رشته ورزشی اختصاص دهیم. صفت پهلوانی مختص تمام رشته‌های ورزشی است و تمام ورزشکاران بویژه آ‌ن‌هایی که در عرصه پهلوانی هستند باید در این زمینه حرکت خوبی انجام دهند تا ما بتوانیم اخلاق مداری در ورزش جوانمردی را در بین قهرمانان خود پررنگ‌تر کنیم.

پولادگر اظهار کرد: زمانی که قهرمانان ما در عرصه‌های المپیک و جهانی حضور پیدا می‌کنند بیش از کسب مدال باید صفت پهلوانی و الگوی جوانمردی را سرلوحه کار خود قرار دهند و سپس به کسب مدال فکر کنند.

وی افزود: ما باید چنین مراسم‌هایی را هر سال پرشورتر و پررنگ‌تر برگزار کنیم تا بتوانیم فرهنگ پهلوانی را در تمام رشته‌های ورزشی به درستی ترویج دهیم تا بتوانیم به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنیم.

پولادگر در پایان تاکید کرد: در فدراسیون تکواندو ما به تمام قهرمانان و ورزشکاران خود تاکید می‌کنیم که قبل از کسب مدال باید منش پهلوانی را رعایت کنند، هرچند خیلی از فدراسیون‌ها به این مسئله توجه خاصی ندارند و کسب مدال برای آن‌ها حائز اهمیت‌تر است. امیدوارم تمام فدراسیون‌های ورزشی ملاک آن‌ها در عرصه‌های جهانی، آسیایی و بویژه المپیک قبل از مدال‌آوری رعایت اصول اخلاق‌مداری و پهلوانی باشد و سپس به کسب مدال فکر کنند. قطعا با چنین تفکراتی در آینده می‌توانند سکوهای بیشتری را کسب کنند.

۱۲ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.