والیبال لهستان در یک قدمی آمریکا

والیبال لهستان در یک قدمی آمریکا
تیم ملی والیبال لهستان در دومین مسابقه هفته ششم خود در لیگ جهانی موفق به شکست روسیه شد و با ۱۶ امتیاز در یک قدمی آمریکا قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، دومین مسابقه تیم های لهستان و روسیه شب گذشته در روسیه برگزار شد و لهستان سه بر دو میزبان خود را شکست داد تا از هشت مسابقه خود ۱۶ امتیاز کسب کرده باشد.
ملی پوشان روسیه در ست های اول و چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسیدند تا یک امتیاز کسب کنند و در ست های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۶ بر ۲۴ و ۱۶ بر ۱۴ مغلوب میهمان خود شدند تا همچنان بدون پیروزی کار خود را در لیگ جهانی پیگیری کنند.
روسیه با کسب یک امتیاز جمع امتیازهای خود را به دو رساند و کاملا از صعود به مرحله بعد ناامید شد.
در حال حاضر تیم آمریکا با ۱۷ امتیاز صدرنشین گروه B سطح یک لیگ جهانی است و تیم های لهستان و ایران با ۱۶ و ۱۰ امتیاز در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.
تیم ملی والیبال ایران امشب در دومین مسابقه خود در هفته ششم لیگ جهانی به مصاف آمریکا می رود.
هفته ششم لیگ جهانی والیبال شب گذشته با دیدار دوم صربستان و استرالیا پیگیری شد که صربستان در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۰ موفق به شکست میهمان خود شد.
در گروه A لیگ جهانی نیز برزیل با ۱۵ امتیاز صدرنشین است، صربستان و ایتالیا با ۱۴ و ۱۳ امتیاز در رتبه های دوم و سوم قرار دارند و استرالیا با ۳ امتیاز در جایگاه چهارم است. در این گروه برزیل و ایتالیا نیز امشب به مصاف یکدیگر می روند.


۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.