رقابت های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا - قطر؛سرمستی، اسماعیل پور، کریمی و قاسمی امروز به مصاف حریفان خود می روند

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا - قطر؛سرمستی، اسماعیل پور، کریمی و قاسمی امروز به مصاف حریفان خود می روند
مراسم وزن کشی چهار وزن اول رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا دیشب (سه شنبه) در شهر دوحه پایتخت قطر برگزار شد تا نمایندگان کشورمان با شناخت رقبای خود از ساعت 11:30 امروز (چهارشنبه) به مصاف حریفان بروند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در وزن 57 کیلوگرم که 13 نفر حضور دارند، یونس سرمستی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف ژیای مودی از چین می رود و در صورت پیروزی با برنده دیدار ازبکستان (ندیرجان صفراف) و قرقیزستان (نادربیک)  روبرو می شود.

مسعود اسماعیل پور در وزن 65 کیلوگرم پس از استراحت در در دور اول در دور دوم با وراسینگ از سریلانکا روبرو می شود و در دور سوم هم با برنده مبارزه قطر و پاکستان دیدار می کند.اسماعیل پور در این وزن که 17نفر حضور دارند، در صورت پیروزی در دور سوم  با برنده نمایندگان هند و ازبکستان (روسلان پلی یف) مصاف می دهد.

اما در وزن 86 کیلوگرم علیرضا کریمی دارنده مدال طلای جوانان جهان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با عظمت دولت بیکوف (نایب قهرمان جوانان جهان در سال 2014) مبارزه می کند که فینال رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان در سال 2014 (کرواسی) یکبار دیگر تکرار خواهد شد.کریمی در صورت پیروزی با برنده دیدار کره جنوبی( گون هیوک بوم) و ازبکستان (امید جان عثمان اف قهرمان آسیا در سال 2013 و نفر سوم بازیهای آسیایی) روبرو می شود.در وزن 86 کیلوگرم هم 11 کشتی گیر وزن کشی کردند.

کمیل قاسمی هم آخرین نماینده کشورمان پس از استراحت در روز در دور اول، در دور دوم به مصاف ژانگ دنگ از چین می رود.در این وزن 13 کشتی گیر حضور دارند.

بیست و هشتمین دوره رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا روز های چهارشنبه و پنجشنبه در سالن اسپایر شهر دوحه که در زمان برگزاری بازیهای آسیایی 2006 نیز اختصاص به رشته کشتی داشت، برگزار خواهد شد.

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۳:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.