هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی - اینچئون ۲۰۱۴؛ایران در رده پنجم جدول مدال‌آوران/ قزاقستان از ایران فاصله گرفت

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی - اینچئون ۲۰۱۴؛ایران در رده پنجم جدول مدال‌آوران/ قزاقستان از ایران فاصله گرفت
کاروان ورزشی کشورمان در روز دوازدهم هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۵ مدال کسب کرد.
به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای آسیایی، تا پایان روز دوازدهم هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی - اینچئون ۲۰۱۴ هزار و ۱۶۲ مدال تقسیم شده که سهم ایران از این تعداد ۴۰ مدال است. کاروان تیم ایران در روز دوازدهم بازی‌های نیز در رقابت‌های مختلف شرکت کرد و موفق شد ۵ مدال رنگارنگ در رشته‌های تکواندو و کشتی فرنگی کسب کند.

سهم تکواندو یک مدال با ارزش طلا بود که مهدی خدابخشی آن را کسب کرد و ۴ نماینده کشتی فرنگی کشورمان یعنی بیابانگرد، بویری، کریم‌فر و باباجان‌زاده نیز ۴ مدال برنز کسب کردند تا تعداد مدال‌های مجموع کاروان ایران به ۱۵ مدال طلا، ۱۱ نقره و ۱۴ برنز برسد.

در صدر جدول توریع مدال‌ها کاروان چین حضور دارد که توانسته ۱۳۱ طلا، ۹۰ نقره و ۷۳ برنز کسب کند و کره‌جنوبی نیز با ۶۲ طلا، ۶۱ نقره و ۶۶ برنز در جایگاه دوم است. ژاپنی‌ها هم که در رتبه سوم جدول حضور دارند تا به اینجا ۳۹ طلا، ۶۲ نقره و ۵۹ برنز کسب کرده‌اند.

قزاقستان نیز که بالاتر از ایران در رتبه چهارم قرار دارد، فاصله‌اش را با کاروان ورزشی کشورمان بیشتر و با ۲۰ طلا، ۱۷ نقره و ۲۹ برنز جایگاه چهارمی‌اش را محکم‌تر کرده است. با این شرایط کار ورزشکاران کشورمان برای تکرار عنوان چهارمی دوره گذشته سخت‌تر از روزهای قبل شده است.
۹ مهر ۱۳۹۳ ۱۶:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.