هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون طوسی: استقبال تماشاگران از دوومیدانی بیش از حد تصور است

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون طوسی: استقبال تماشاگران از دوومیدانی بیش از حد تصور است
دونده دو 100 متر زنان گفت : بهترین های آسیا در دو100 متر این دوره از بازیها حاضر بودند و به همین دلیل می توا ن با اطمینان کامل گفت که سط این مسابقات بسیار بالاتر از همیشه بود.

مریم طوسی بعد از کسب مقام سوم در رقابت های مقدماتی دو 100 متر  صعود به مرحله پایانی این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار اعزامی به اینچئون گفت : هدف اصلی من رسیدن به فینال بود به همین دلیل تلاش کردم بدون اینکه فشار اضافی به خودم بیاورم این روند را طی کنم.

وی افزود : رکوردی که امروز زدم حتی از رکورد تمرینی خودم هم کمتر بود چرا که فکر می کنم کار سختی را در فینال مسابقات دارم و به واسطه اینکه همه ورزشکاران این جا برای مدال می جنگند ، باید تمرکز خودم را روی دیدارهای فینال حفظ کنم.

دونده 100 متر کشورمان با اشاره به احتمال کسب مدال خاطرنشان کرد : به هیچ عنوان این پیش بینی امکان پذیر نیست اما من همه تلاشم را انجام می دهم تا بهترین نتیجه را کسب کنم. من به لحاظ ذهنی تمرینات زیادی را انجام داده ام و آمادگی خوبی دارم.  

طوسی با اشاره به استقبال خوب تماشاگران از مسابقات دوومیدانی بازیهای آسیایی هم گفت : واقعیت این است که جو بسیار سنگینی در ورزشگاه حاکم است چرا که جمعیت قابل ملاحظه ای برای تماشای مسابقات به استادیوم آمده اند این در حالی است که در کشور ما حتی 10 نفر هم برای تماشای مسابقات ما به ورزشگاه نمی آیند. 

۶ مهر ۱۳۹۳ ۰۹:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.