هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون ؛نتایج کامل ورزشکاران ایران در روز هشتم/ یک طلا، یک نقره، دو برنز و ناکامی در کشتی

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی  اینچئون ؛نتایج کامل ورزشکاران ایران در روز هشتم/ یک طلا، یک نقره، دو برنز و ناکامی در کشتی
کاروان ورزش ایران در هشتمین روز بازی‌های آسیایی ۴ مدال رنگارنگ کسب کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای آسیایی  اینچئون کاروان ورزشی ایران در هشتمین روز بازی‌های آسیایی موفق شد ۴ مدال رنگارنگ در رشته‌های مختلف کسب کند. البته کشتی‌گیران ایران انتظارات را برآورده نکردند و از دور بازی‌ها حذف شدند.

در زیر عملکرد کاروان ورزش ایران در روز هشتم را مشاهده می‌کنید:

کامپوند:

* تیم کامپوند زنان ایران به مصاف زنان هند رفت که با شکست برابر این تیم از رسیدن به مدال برنز بازماند.

* دیدار رده‌بندی رقابت‌های تیر و کمان هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی در رشته کامپوند تیمی مردان بین تیم‌های ایران و فیلیپین برگزار شد که در پایان تیم ایران موفق شد با پیروزی مقال حریفش به مدال برنز این دوره از بازی‌ها دست پیدا کند.

* اسماعیل عبادی عضو تیم کامپوند کشورمان در مرحله ‌نهایی این مسابقات با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۴۱ بر نماینده هندوستان غلبه کرد و نشان طلا را بر گردن آویخت.

قایقرانی:

* احمدرضا طالبیان ملی‌پوش قایقرانی کشورمان امروز در کایاک تک نفره هزار متر موفق شد در میان ۸ شرکت کننده به عنوان سوم دست پیدا کند.

* شاهو ناصری ملی‌پوش قایقرانی کشورمان امروز در کانوی تک نفره هزار متر، سوم شد و به مرحله نهایی راه پیدا کرد.

* علی‌آقا میرزایی و سعید فضلی‌ در بخش کایاک دو نفره هزار متر موفق شدند در مرحله مقدماتی عنوان اول را به دست آورند.

تیم کایاک دو نفره کشورمان در این مسابقه موفق شد با زمان ۳ دقیقه و ۲۵ ثانیه و ۶۳۱ اول شدند و به مرحله فینال راه پیدا کردند.

* احمدرضا طالبیان، حمیدرضا ترکی، فرزین اسدی و احمد بداقی در بخش کایاک چهار نفره  هزار متر در مرحله مقدماتی اول شدند و به فینال رسیدند.

تیم کایاک چهار نفره مردان کشورمان در این مسابقه زمان ۳ دقیقه و ۷ ثانیه و ۱۰۵ صدم ثانیه را ثبت کردند.

* علیرضا علی‌محمدی نماینده ۲۰۰ مترقایقرانی کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۳۵.۳۳ به مقام سوم مرحله مقدماتی برسد و راهی فینال شود.

* عادل مجللی با ثبت زمان ۳۸.۱۷۳ به عنوان نخست مرحله مقدماتی رسید و راهی فینال ۲۰۰ متر کانوی تک‌نفره شد.

* مینا عبداللهی و هدیه کاظمی در بخش کایاک دو نفره ۵۰۰ متر بانوان موفق شدند با ثبت زمان یک دقیقه و ۴۹ ثانیه و ۷۲۳ صدم ثانیه سوم شوند و به فینال این ماده برسند.

* در کایاک ۲۰۰ متر تک‌نفره نیز آرزو حکیمی با ثبت زمان ۴۱.۵۶۶ سوم و راهی فینال شد.

* سعیدفضلی و علیرضاعلیمحمدی در کایاک دو نفره ۲۰۰متر مردان با ثبت زمان ۳۲.۴۵۴ پنجم شد و به گروه شانس مجدد رفت.

* رقابت‌های قایقرانی بادبانی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون از ۲ مهرماه آغاز شده و احمد احمدی تنها نماینده بادبانی کشورمان در رشته لیزر این رقابت‌ها است که با حریفانی از کشورهای بحرین، چین، قزاقستان، کره، عربستان سعودی، مالزی، عمان، قطر، سنگاپور، تایلند و امارات به رقابت می‌پردازد.

رقابت‌های لیزر بازی‌های آسیایی در ۱۲ دور برگزار می‌شود و احمد احمدی امروز در دور نهم و دهم به مصاف حریفان خود رفت که در دور نهم رده نهم و در دور دهم رده هشتم را بدست آورد. احمدی با این نتایج تاکنون در رنکینگ کلی در جایگاه نهم قرار دارد.

این رقابت‌ها فردا (یکشنبه) برگزار نخواهد شد و دوشنبه ۷ مهرماه با انجام دور یازدهم و سه شنبه ۸ مهرماه با برگزاری دور دوازدهم به پایان خواهد رسید.

تیراندازی:

* رقابت‌های تیراندازی بازی‌های آسیایی اینچئون امروز (شنبه) با رقابت تیراندازان آقایان در بخش تفنگ سه وضعیت ۵۰ متر پیگیری شد که تیم ایران در این بخش سه شرکت کننده داشت.

این رقابت در سالن تیراندازی اونگنیئون شهر اینچئون برگزار شد. ساسان شهسواری در این رقابت که بین ۴۴ تیرانداز برگزار می‌شد با کسب ۱۱۴۶ امتیاز در رده بیست و سوم قرار گرفت و مهدی جعفری‌پویا نیز با همین میزان امتیاز بیست و چهارم شد.

سومین نماینده ایران در این رقابت‌ها حسین باقری بود که توانست ۱۱۳۶ امتیاز کسب کند و در رده سی و دوم ایستاد.

* رقابت‌های تیراندازی بازی‌های آسیایی اینچئون امروز (شنبه) در بخش تفنگ سه وضعیت ۵۰ متر پیگیری شد و پس از مشخص شدن نتایج انفرادی، نتایج تیمی هم مشخص شد.

در این رقابت که ساسان شهسواری، مهدی جعفری‌پویا و حسین باقری برای ایران تیراندازی می‌کردند، تیم ایران توانست با کسب ۳۴۲۸ امتیاز در بین ۱۲ تیم به عنوان هفتمی برسد. تیم‌های چین، کره‌جنوبی و ژاپن به ترتیب اول تا سوم شدند.

دوچرخه‌سواری:

حسین عسگری در رشته تایم تریل انفرادی با ثبت زمان ۵۱ دقیقه و ۱۹ ثانیه و ۷۷ صدم ثانیه در میان ۲۱ شرکت کننده سوم شد و ششمین مدال برنز کاروان ایران در بازی‌های آسیایی را به خود اختصاص داد.

بسکتبال:

تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدار خود در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بسکتبال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون با نتیجه ۱۰۷ بر ۶۹ مغولستان را شکست داد تا صعود خود را به مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها قطعی کرده باشد.

والیبال:

تیم ملی والیبال ایران در سومین بازی خود در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ با نتیجه ۳ بر صفر مالدیو را شکست داد. شاگردان کواچ در ۳ ست متوالی با نتایج ۲۵ بر ۱۰، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۲۱ حریف خود را شکست دادند.

کشتی‌آزاد:

* حسن رحیمی که در رقابت‌های ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی به حریف کره‌ای‌اش باخته بود، پس از شکست این کشتی‌گیر به حریف قزاقستانی بخت حضور در شانس مجدد را پیدا نکرد و از بازی‌های آسیایی حذف شد.

* مصطفی حسین‌خانی که در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کشتی آزاد هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی مقابل تاکافومی کوجیما از ژاپن شکست خورده بود با شکست کشتی‌گیر ژاپنی نتوانست به گروه شانس مجدد برود و از گردونه بازی‌های آسیایی حذف شد.

دوومیدانی:

* در گروه سوم دوی ۱۰۰ متر رضا قاسمی از کشورمان حضور داشت و موفق شد با زمان ۱۰ ثانیه و ۳۳صدم ثانیه سوم شود.

* مرسم طوسی که موفق شد در گروه دوم دوی صد متر زنان نفر سوم شود و زمان ۱۱ ثانیه و ۷۰ صدم ثانیه را به ثبت برساند، به فینال دوی سرعت زنان هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی راه یابد.

* در دوی ۱۰۰ متر مردان و در گروه ۴ پیگیری شد که حسن تفتیان نماینده کشورمان زمان ۱۰ ثانیه و ۴۱ صدم ثانیه سوم شد.

* فینال مسابقات پرتاب چکش بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ برگزار شد و در آن کاوه موسوی با ۳ خطا از دور مسابقات حذف شد.

* مسابقات پرتاب چکش بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون در استادیوم اینچئون پیگیری شد و در آن رضا مقدم با ارتکاب ۳ خطا از دور مسابقات حذف شد.

* لیلا رجبی، پرتابگر چکش تیم ایران در فینال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون با رکورد ۱۷/۸۰ متر مقام دوم این بازی‌ها رسید.

بوکس:

امین‌ قاسمی‌پور در اولین مبارزه‌اش در ۶۹کیلوگرم موفق شد "احمد فقیهی‌ سالم" از عربستان را شکست دهد و گام به مرحله یک چهارم نهایی بگذارد.
۵ مهر ۱۳۹۳ ۱۶:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.