هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون؛در آستانه مرحله نهایی مسابقات دوچرخه سواری اومنیوم و اسپرینت؛چایچی:امیدواریم حریفان اصلی ایران امتیاز نگیرند

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون؛در آستانه مرحله نهایی مسابقات دوچرخه سواری اومنیوم و اسپرینت؛چایچی:امیدواریم حریفان اصلی ایران امتیاز نگیرند
سرپرست تیم دوچرخه سواری کشورمان گفت : امیدواریم تا بتوانیم بعد از ظهر امروز نتایج نهایی خوبی را در مسابقات پیست رقم بزنیم. زحمات دوچرخه سواران مان نشان داد این امیدواری بی دلیل نیست.

مصطفی چایچی در گفت و گو با خبرنگار اعزامی به بازیهای آسیایی  ضمن بیان این مطلب ، گفت : « ما امروز دو دوچرخه سوار را در مرحله  نهایی مسابقات داریم. حسن علی ورپشتی به عنوان دوچرخه سوار راه یافته در مرحله دویست متر اسپرینت و حسین ناطقی در ماده اومنیوم. هر دو نفر این افراد ، توانستند با کسب رکوردهای خوب به این مرحله برسند و بنابر این ما هم همانند دیگر کشورهای راه یافته به این مرحله امیدواریم بتوانیم یکی از رده های خوب این مسابقات را از آن خود کنیم.

وی افزود: « در ادوار قبلی هم نشان دادیم علیرغم حضور برترین دوچرخه سواران در مسابقات ، ورزشکاران ایرانی می توانند موفقیت های بزرگی به دست بیاورند و این بار هم با همین امید به مرحله نهایی مسابقات وارد شدیم.»

چایچی ، نتایج عصر امروز اومنیوم را مهم و سرنوشت ساز عنوان کرد و گفت :« عصر امور حسین ناطقی دو مرحله امتیازی و حذفی را رکاب می زند. مرحله حذفی مرحله بسیار مهمی است و حتی امکان دارد همه حریفان اصلی حسین در این مرحله از دور رقابت ها کنار بروند. ما به کسب نتیجه در همین دور امیدواریم و اگر قرعه و شرایط و انگیزه حسین ناطقی به همین شکل باشد ، یقین داشته باشید که می تواند در همین دور حذفی ، یکی از سه مدال را قطعی کند.

سرپرست تیم دوچرخه سواری ایران درباره وضعیت حسن ورپشتی نیز گفت : ورپشتی در اسپرینت یا همان 200 متر ، توانست رقیب بزرگی از کشور میزبان را از پیش رو بردارد. همین موضوع انگیزه دوچندانی به وی داده تا در مرحله نهایی در تلاش برای کسب یکی از عناوین اصلی باشد. من فکر می کنم در نهایت بچه های ما ، همه تلاش شان را به کار ببندند تا سربلند مسابقات پیست دوچرخه سواری را به پایان برسانند.

گفتنی است ، از ساعاتی دیگر مسابقات اسپرینت و اومنیوم دوچرخه سواری هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون در استادیوم گئونگنام این شهر برگزار می شود.

 

۱ مهر ۱۳۹۳ ۰۸:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.