قوچان نژاد:فقط به بازی با بوسنی فکر می کنیم

قوچان نژاد:فقط به بازی با بوسنی فکر می کنیم
بازیکن تیم ملی فوتبال معتقد است علیرغم بازی بسیار خوبی که ایران برابر آرژانتین انجام داده، اما نتوانستند امتیازی از این دیدار بگیرند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، رضا قوچان نژاد گفت: دیدار برابر آرژانتین هم شیرین بود و هم تلخ. از لحاظ تیمی، ایران بسیار خوب بود و فکر می کنم یکی از بهترین بازیهای خود را در این مدت انجام داده ایم فقط از لحاظ نگرفتن نتیجه بازی ناراحت هستیم.
وی افزود:امیدوار هستم تا در مقابل بوسنی نیز بازی خوبی را برگزار کنیم و سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم. ما فقط به این بازی فکر می کنیم و باید نتیجه خوبی بگیریم تا بتوانیم از گروه خود به دور بعد صعود کنیم. وضعیتمان اکنون مشخص است و فقط باید ببریم.
قوچان نژاد در خصوص عملکرد خود و هم تیمی هایش برابر آرژانتین گفت: به بازیکنان تیم افتخار می کنم چرا که همگی یکپارچه و متحد بازی کرده و زحمت کشیدیم. از لحاظ تیمی ، هچی تیمی در جام جهانی مانند ما نبود. عملکردمان راضی کننده است و متاسفانه فقط امتیاز برای زحمت هایمان نگرفتیم.
وی در پایان گفت: باتوجه به اینکه بازی سنگینی را برابر آرژانتین انجام داده ایم، کمی خسته هستیم. اما تمام تمرکز من و بچه ها بر روی بازی با بوسنی خواهد بود و بازی مقابل تیم آرژانتین را از یاد برده ایم.

۲ تیر ۱۳۹۳ ۱۴:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.