رئیس کمیته ملی المپیک از کوهنورد نام آور کشورمان تجلیل بعمل آورد/ هاشمی: کوهنوردی در تلفیق با مسائل فرهنگی اثر بخشی مضاعفی خواهد داشت

رئیس کمیته ملی المپیک از کوهنورد نام آور کشورمان تجلیل بعمل آورد/ هاشمی: کوهنوردی  در  تلفیق  با مسائل فرهنگی اثر بخشی مضاعفی خواهد داشت
کیومرث هاشمی صبح امروز طی دیداری ویژه از عظیم قیچی ساز ، کوهنورد نام آور کشورمان تجلیل بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان صبح امروز در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات این کوهنورد شایسته کشورمان  در فتح  سیزدهمین قله مرتفع جهان – شیشاپانگما -  گفت : کمیته ملی المپیک آمادگی دارد تا در حد امکان از فعالیت های فدراسیون کوهنوردی حمایت کند و در آن مشارکت نماید .

وی در ادامه افزود : حضور و موفقیت شما در این رشته و ثبت نام شما به عنوان 32 مین نفر در باشگاه 8000 متری های دنیا ، نشان از استعداد زیادی است که در این رشته وجود دارد و من به سهم خودم از این افتخاری که شما برای نام ایران و ملت ایران آفریدید تشکر می کنم .

رئیس کمیته ملی  المپیک خاطر نشان کرد :  کوهنوردی  درتعامل با مسائل فرهنگی می تواند در ترویج این رشته در میان جوانان اثر بخشی موثری داشته باشد، ضمن آنکه امیدوارم انعکاس فعالیت های این رشته نیز با همکاری فدراسیون بتواند به تناسب زحماتی که برای آن کشیده می شود باشد .

عظیم قیچی ساز ، کوهنورد کشورمان نیز ضمن تشکر از حمایت های همیشگی کمیته ملی المپیک در جهت تداوم این موفقیت ها  ، گفت: امیدوارم با فتح قله  لتسه که در مجاورت اورست واقع شده و یکی از خطر ناک ترین قله های دنیاست ، بار دیگر پرچم ایران را به اهتزاز در آورم .

در پایان این دیدار کیومرث هاشمی با اهدائ هدایایی به عظیم قیچی ساز و رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی از تلاشهای آنان برای کسب چنین موفقیت های تقدیر و تشکر کرد .

۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ۱۴:۰۱

نظر مخاطبان

محمودی
۱۳۹۳/۰۳/۱۰ United States
0
0
3

زنده باد قیچی ساز زنده باد هاشمی برای قددانی از ورزشکارا باید ورزشکار و ورزش دوست بود مثل آقای هاشمی.

میر علی از تبریز
۱۳۹۳/۰۳/۱۰
0
0
3

یاشاسین عظیم یاشاسین هاشمی


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.