در مراسم اختتامیه دوره مدیریت و رهبری در ورزش همگانی؛هدایت 50 درصد مردم به سمت ورزش های همگانی

در مراسم اختتامیه دوره مدیریت و رهبری در ورزش همگانی؛هدایت 50 درصد مردم به سمت ورزش های همگانی
رئیس فدراسیون ورزش های همگانی در مراسم اختتامیه چهارمین دوره مدیریت و رهبری در ورزش همگانی اعلام کرد: سند راهبردی فدراسیون ورزش های همگانی هدایت 50درصدمردم به سمت ورزش های همگانی است.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت هیات ورزش های همگانی، در این دوره که باحضور مدرسان خارجی و داخلی و به میزبانی هیات ورزش های همگانی در تالار امیر کبیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)برگزار شد،  علی مجد آرا گفت: فدراسیون ورزش های همگانی یک سند توسعه دارد که بر اساس آن باید 50 درصد مردم ایران تا سال 1404 در ورزش های همگانی شرکت کنند. درواقع چشم انداز فدراسیون ورزش های همگانی، رفتن به سمت ایرانی آباد، شاد و سالم است که با برنامه ریزی خوب می توان به آن دست یافت.
وی با بیان اینکه فدراسیون 5 مقوله را برای فراگیر شدن ورزش همگانی در بین مردم در نظر گرفته که همه دنیا به آن عمل می کنند، یاد آور شد: مقوله اول دخالت دادن ارگان ها و نهاد ها در ورزش همگانی است که باید مدیریت شهرداری ها، نیروهای مسلح ، آموزش و پرورش و دانشگاه ها به ورزش همگانی بپردازند. دوم، فراهم کردن امکانات و تجهیزات، سوم، در دسترس قرار دادن امکانات و نزدیکی آنها به شهروندان، مقوله چهارم، رسانه های جمعی اعم از مکتوب، تصویری و مجازی است که باید ورزش های همگانی را به مردم معرفی و بشناسانند تا مردم درک بهتری و بیشتری از این ورزش پیدا کنند و آخرین مقوله، به روز بودن مقاماتی است که در ورزش همگانی هستند و این، راهکار ما برای جذب مردم به ورزش همگانی است.
مجد آرا اضافه کرد: فدراسیون ورزش های همگانی امسال را سال آموزش نامگذاری کرده و اصلی ترین برنامه ما در سال 93 آموزش است. به همین دلیل مقاماتی که در ورزش همگانی هستند باید آموزش ببینند و دانش آنها به روز باشد.
وی با اشاره به این موضوع که ایران برای بانوان به ویژه در رشته آمادگی جسمانی و ایروبیک ارزش بسیار زیادی قائل است،خاطرنشان کرد: فدراسیون ورزش های همگانی در سال گذشته 1011 کلاس آموزشی برگزار کرد که حدود 900 کلاس مختص بانوان بود. ما برای خانواده و بخصوص بانوان ارزش قائل هستیم، بطوریکه 3 نفر ازروسای هیات های استانی ما خانم هستند.
رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور ضمن قدردانی از هیات ورزش های همگانی استان اصفهان به خاطر میزبانی چهارمین دوره مدیریت و رهبری در ورزش همگانی، گفت: امیر نوربخش باقری رئیس این هیات باعلاقه و اشتیاق فراوان، تمام برنامه های فدراسیون ورزش های همگانی را پوشش می دهند واین برای فدراسیون افتخار است که امیر ارتش جمهوری اسلامی، این چنین به ورزش همگانی خدمت می کند.
مجد آرا به نقل از شرکت کنندگان در چهارمین دوره مدیریت و رهبری در ورزش همگانی یاد آور شد: این دوره در بهترین و عالی ترین سطح برگزار شد و هیات ورزش های همگانی اصفهان به همراه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) میزبان شایسته ای برای آن بودند که  جادارد از دکتر فروغی ریاست دانشگاه آزاد واحد اصفهان، دوستان خوبم دکتر پیتر کاپوستین و ویم فلورجین اساتید بین المللی فدراسیون ورزش های همگانی و رئیس هیات ورزش های همگانی قدردانی کنم.
 

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۰:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.