اختصاصی/ مدیر تیم های ملی دوومیدانی : در قزاقستان اردو می زنیم

اختصاصی/ مدیر تیم های ملی دوومیدانی : در قزاقستان اردو می زنیم
دوومیدانی کاران در حالی قرار است به مسابقات جام کازانف قزاقستان اعزام شوند که یک هفته قبل از رقابت ها در آلماتی اردو خواهند داشت .

تیمور غیاثی مدیر تیم های ملی دوومیدانی با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:به دلیل عدم وجود برخی از مواد ورزشی  در مسابقات قرقیزستان ، اعزام به این مسابقات کنسل شد .
وی ادامه داد : از آنجا که تمام هدف ما برای حضور در رقابت های بین المللی معطوف به آمادگی برای بازیهای آسیایی است ، مسابقات قرقیزستان بسیاری از مواد ورزشی که ملی پوشان ما قرار است در آن مواد در بازیهای اسیایی حاضر شوند ، نداشت از حضور در این رقابت ها انصراف دادیم .
غیاثی  با تاکید بر اجرای سایر برنامه های آمادگی ملی پوشان برای بازیهای آسیایی اظهار داشت:اردوی یک هفته دوومیدانی کاران در قزاقستان پیش از مسابقات جام کازانف قزاقستان همچنان به قوت خود باقی است و دوومیدانی کاران از 17 خرداد به آلماتی می روند .
مدیر تیم های ملی در پاسخ به نهایی شدن ملی پوشان اعزامی به اردو و مسابقات قزاقستان گفت : پایان هفته جاری طی یک رکوردگیری نهایی ، ملی پوشان فیکس و اعزام می شوند .
غیاثی در خاتمه  افزود : دوومیدانی کارانی که به اردوی قزاقستان می روند تقریبا همان نفرات نهایی بازیهای اسیایی خواهند بود که به منظور آمادگی عازم این اردو  و مسابقات می شوند .

 

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۲:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.