سید محمد پولادگر: احیای تفکرات دینی و اصول اخلاقی بعنوان یک اصل در فدراسیون تکواندو است

سید محمد پولادگر: احیای تفکرات دینی و اصول اخلاقی بعنوان یک اصل در فدراسیون تکواندو است
رییس فدراسیون تکواندو گفت: حرکت در مسیر فرهنگ سازی در ورزش و احیای تفکرات دینی و اصول اخلاقی دین مبین اسلام بعنوان یک اصل در فدراسیون تکواندو و ملاک عمل بوده و در دوره جدید بعنوان یک امر واجب و یک مبنا خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو سید محمد پولادگر، رییس فدراسیون تکواندو در مراسم اختتامیه، اولین دوره تربیت مبلغ ورزشی ضمن خیر مقدم به حاضرین در این مراسم گفت: یکی از آرزوهای دیرینه و چندین ساله من امروز به تحقق پیوست. در این سالها که در فدراسیون تکواندو حضور داشتم، زمانیکه در کنار تیم های ملی بودم و در بزنگاههایی که توجه و نگاه قهرمانان ملی در عرصه آسیا و جهان را به مقوله دین و ارتباط با خدا دیدم، همیشه با خود می گفتم ای کاش مبلغین توانای ورزشی در کنار ما حضور داشتند و چه خوب که این اتفاق رخ داد.

وی تصریح کرد: روز اختتامیه این دوره مصادف شده است با ماه عزیز رجب و نزدیک شدن به ایام عید سعید مبعث پیامبر که این تقارن نوید روزهای خوشی را می دهد و ما را به آینده این کار امیدوار می کند.

رییس فدراسیون تکواندو در ادامه اظهار داشت: امروز این اتفاق رخ داد و تا کنون همه این ها حرف بوده است اما از امروز به بعد قرار است عمل شود و قطعا تاثیری که حضور این مبلغان ورزشی در بین قهرمانان با اخلاق ما در جامعه اسلامی می گذارد، بسیار مثبت و امیدوار کننده خواهد بود.
وی افزود: بخش عمده نسل جوان ما امروز قهرمانان ورزشی را به عنوان الگوی خود انتخاب می کنند و کارهای فرهنگی در این زمینه می تواند تاثیرات گسترده ای در میان نسل جوان ما نیز داشته باشد.

پولادگر در پایان خاطرنشان ساخت: حرکت در مسیر فرهنگ سازی در ورزش و احیای تفکرات دینی و اصول اخلاقی دین مبین اسلام در پیروی از پیامبری که فلسفه مبنای بعثتش را اتمام مکارم اخلاقی می داند همراه بعنوان یک اصل در فدراسیون تکواندو و ملاک عمل بوده و در دوره جدید بعنوان یک امر واجب و یک مبنا خواهد بود، دوره تربیت مبلغین ورزشی نیز در همین راستا شکل گرفت و امیدوارم در آینده ثمرات ارزشمند این اقدام را در جای جای ورزش تکواندو شاهد باشیم.

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۱:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.