برگزاری دوازدهمین نشست روسای آکادمی ملی المپیک کشورهای مختلف در یونان

برگزاری دوازدهمین نشست روسای آکادمی ملی المپیک کشورهای مختلف در یونان
دوازدهمین نشست روسای آکادمی ،مدیران و نمایندگان کمیته ملی المپیک کشورهای عضو IOC در آکادمی بین المللی المپیک شهر المپیای یونان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این نشست که هر ساله از سوی IOC با حضور نمایندگان کشورهای مختلف برگزار می شود امیررضا بال زاده به نمایندگی از ایران در آن حضور داشت که در آن مباحث عمومی و تخصصی مربوط به المپیک مورد تبادل نظر قرار می گیرد که موضوع مورد بحث نشست فوق ارزشهای آموزشی المپیک بود.
بالزاده که به نمایندگی از کشورمان در این نشست سالانه حضور داشت  ضمن ارائه گزارش عملکرد یکساله آکادمی ملی المپیک ایران به توضیحاتی در خصوص برنامه های آموزشی، فعالیت ها،خدمات،میزبانی اردو های مختلف داخلی و خارجی و گستردگی برنامه های آکادمی در خدمات دهی به ورزشکاران،مربیان و دانش آموختگاه پرداخت و  با پخش یک  CD تصویری از فعالیت های آکادمی ملی المپیک و پار المپیک ایران و تاثیرات فعالیت های شبانه روزی آن در افزایش آمادگی جسمانی ورزشکاران جهت حضور در رقابتهای بین المللی و افزایش توان فنی و علمی مسئولان،مربیان، داوران و ورزشکاران پرداخت.
 فیلم پخش شده فوق به همراه گزارشی از حضور قهرمانان ایران  دربازیهای 2012  المپیک لندن مورد تشویق شرکت کنندگان کشورهای مختلف  و مسئولین آکادمی بین المللی المپیک قرار گرفت.
در ادامه پس از بحث های گروهی چند روزه عملکرد و نتیجه تحقیق مورد بحث تهیه و ارائه گردید.

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۹:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.