مربی تیم ملی تنیس روی میز جوانان و نوجوانان دختر:با آمادگی کامل در رقابت های اوپن لهستان شرکت خواهیم کرد

مهناز رجبیان با اشاره به مسابقات اوپن لهستان گفت: ملی پوشان کشورمان با آمادگی کامل در این رقابت ها شرکت خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز، مربی تیم ملی جوانان و نوجوان دختر کشور ضمن رضایت از وضعیت تیم بانوان به سایت فدراسیون افزود: چند ماهی است که اردوهای این تیم‎ها طبق برنامه ریزی انجام شده به طور منظم و ماهیانه پیگیری می‎شود در حالیکه بازیکنان به خاطر امتحانات درسی خود شرایط  سختی برای شرکت دراین تمرینات داشتند اما با این حال تمرینات خود را منظم دنبال کردند.

مربی تیم بانوان تنیس روی میز نوجوانان و جوانان با یادآوری اینکه بازیکنان این تیم در آخرین روزهای سال گذشته در مسابقات سلیمانیه شرکت کردند و برای نخستین بار صاحب رنکینگ جهانی و حتی جایزه نقدی شدند، خاطرنشان کرد: حالا تیم ایران مسابقات قهرمانی آسیا (20 تا 24 تیرماه - چین) را در پیش دارد و حضور در مسابقات اوپن لهستان فرصت خوبی است برای آماده‎سازی بیشتر جهت شرکت در رقابت‎های چین.

وی یادآور شد: ما برای مسابقات قهرمانی آسیا در چین اجازه داریم به هر یک از تیم‌های رده‎های سنی یک بازیکن اضافه کنیم. بنابراین با تعداد بازیکنان بیشتری به چین سفر می‎کنیم.

رجبیان تصریح کرد: مسابقات تنیس روی میز نوجوانان و جوانان اوپن لهستان طی روزهای 10تا 14 خردادماه در "ویلادسویلا" برگزار می‎شود و امیدواریم ملی پوشان کشورمان در این رقابت ها به خوبی ظاهر شوند.

۸ خرداد ۱۳۹۱ ۱۱:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.