تمرین با نشاط والیبالیستها در دوحه قبل از اعزام به ژاپن

تمرین با نشاط والیبالیستها در دوحه قبل از اعزام به ژاپن
مردان والیبال ایران در توقف چند ساعته خود در دوحه قطر یک ساعت و نیم زیر نظر سرمربی خود تمرین کردند.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال؛ تیم ایران که برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک راهی ژاپن شده است، در دوحه چند ساعتی اقامت کرد. نماینده کشورمان که قرار بود ساعت 13 به دوحه برسد، با کمی تاخیر ساعت 15 :14 پروازش به زمین نشست و سپس راهی هتل رتاج شد.

این تاخیر در پرواز برنامه ملی پوشان در دوحه کمی تغییر داد . آنها بعداز صرف ناهار و استراحت راهی سالن تمرین شدند.

تیم ملی والیبال ایران قرار بود طبق برنامه در سالن والیبال فدراسیون قطر تمرین کند که با تغییر برنامه ملی پوشان در سالن والیبال باشگاه الاهلی تمرین خود را برگزار کرد. به هر حال خولیو ولاسکو سرمربی آرژانتینی تیم ملی شاگردانش را در سالن باشگاه الاهلی مثل همیشه تمرین داد. تمرینی که با حرکات کششی و با میانداری خودش شروع شد و بعد هم با تمرین توپی تمرکز بر سرویس ودریافت ادامه پیدا کرد. همه بازیکنان تمرین بانشاطی را انجام دادند.

البته وزنه زدن هم در دستور کار شاگردان ولاسکو بود. امیر غفور اولین نفری بود که به دستور ولاسکو از زمین بیرون امد و راهی سالن وزنه شد. سپس موسوی،نادی،پوریا فیاضی،علی مباشری و سعید مصطفی وند به کار با وزنه پرداختند. در حالی که بقیه بازیکنان تمرین سرویس و دریافت را انجام می دادند.

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی در خصوص این تمرین گفت:«ولاسکو برای اینکه خستگی بچه ها از تنشان درآید، این تمرین را گذاشت. قرار نبود تمرین سنگینی باشد.چرا که باعث مصدومیت می شد»

حمزه زرینی هم که از تمرین سبک ولاسکو راضی بود گفت:«ما جمعه هم یک جلسه تمرین کرده بودیم.ولاسکو تنها برای اینکه بدنها خواب نماند و دور از تمرین نباشد، این تمرین را برنامه ریزی کرد. چرا که اگر قرار بود دو روز تمرین نمی کردیم بدنمان از فرم فاصله می گرفت. وزنه زدن و تمرین با توپ امروز تنها تکانی به عضله هایمان داد تا از رخوت دور شوند.»

تیم ملی والیبال ساعت یک بامداد یکشنبه  7 خردادماه به وقت دوحه به ژاپن پرواز کرد. این تیم ساعت 19 عصر فردا به وقت ژاپن به توکیو می رسد.
خولیو ولاسکو به خاطر سفر 12 ساعته روز دوشنبه به شاگردانش استراحت داد.
۷ خرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.