مدیر فنی تیم ملی راگبی:ملی پوشان در شرایط بسیار مطلوبی هستند

مدیر فنی تیم ملی راگبی اعزامی به مسابقات آسیایی مالزی گفت : شرایط بازیکنان مناسب است و آنها از روحیه و انیزه بالایی برخوردار هستند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛امیر حسین اکرامی فرد افزود : تیم ملی در حال حاضر در شرایط بسیار مطلوبی بسر می برد ، خوشبختانه تمامی بازیکنان از لحاظ جسمی در شرایط خوبی هستند و متاسفانه فقط یک بازیکن آسیب دیده داشتیم که پزشک تیم اجازه حضور ایشان را در مسابقات صادر نکرد ولی مابقی بازیکنان مشکل جدی و خاصی ندارند. همچنین بچه ها از نظر روانی بسیار متحد و با انگیزه هستند و این انگیزه تا حدی است که همگی دست اندرکاران این رشته به این موضوع اذعان دارند که این تیم یکی از بی حاشیه ترین و با انگیزه ترین تیم های راگبی در چند سال گذشته است.

اکرامی فرد گفت: انشاالهن با این روحیه بالا و با تلاش بازیکنان و توجهات ایزد متعال حتما در مسابقات نتایج خوب و قابل قبولی را کسب خواهیم نمود.
وی در خصوص اعزام تیم گفت : انشا الله تیم ملی راگبی صبح روز هشتم خرداد کشور را به مقصد کوالالامپور ترک خواهد کرد . روزهای 9 و 10 خرداد تیم به تمرینات خود در کشور مالزی ادامه خواهد داد و اولین دیدار خود را به تیم ملی کشور تایلند در روز 11 خرداد ماه ساعت 14.30 به وقت محلی انجام خواهد داد. بازی دوم تیم ایران نیز بستگی به نتیجه دیدار دو تیم کشورهای مالزی و چین خواهد داشت ولی در روز 13 خرداد ماه انجام خواهد شد.

وی در پایان از زحمات و حمایتهای فدراسیون انجمنهای ورزشی خصوصا ریاست محترم فدراسیون "محمد علیپور" تشکر کرد و افزود تمامی مسئولین فدراسیون انجمنهای ورزشی ما در تمامی مراحل یاری و کمک دادند . بویژه حضور و حمایت جناب آقای علیپور و جناب آقای تیشه گردان در کنار تیم برای همگی ما انگیزه فراوانی جهت تلاش مضاعف ایجاد نموده است که انشاالله با موفقیت در رقابتهای پیش رو به تلاش این عزیزان و جامعه و رزشی کشور پاسخ مثبت خواهیم داد.

۷ خرداد ۱۳۹۱ ۰۹:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.