4 مدال نقره دستاورد دانشجویان پومسه کار ایرانی در کره جنوبی

کاروان دانشجویان دختر و پسر ایران که درمسابقات جهانی دانشجویان در کره جنوبی حضور دارند، با کسب چهار مدال نقره انفرادی و تیمی به کار خود در این مسابقات پایان داد.
   

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی، در رقابت‌های تیمی پومسه که صبح امروز(شنبه - ششم خرداد)برگزار شد، تیم‌های پومسه دختران و پسران در مرحله نهایی و رقابت با تیم های هفت کشور دیگر به مدال نقره تیمی در هر دو بخش دست یافتند.

در بخش تیمی دختران، دانشجویان ایرانی با ترکیب نیلوفر و نگین گیل سمایی و نسترن ملکی در فینال این رقابت‌ها در رقابتی نزدیک بعد از تیم میزبان عنوان دوم را کسب کرده و مدال نقره رابدست آوردند و تیم‌های چین تایپه و فلیپین مشترکا به مدال برنز رسیدند.

براساس این گزارش، در رقابت‌های پومسه تیمی بخش مردان تیم ایران با ترکیب حسین بهشتی، آرمین اکبری و میثم جهانی‌پور توانستند بعد از نمایندگان کشور کره‌جنوبی ، مدال نقره را کسب و بر سکوی دوم جهان بایستند. در این بخش تیم‌های چین‌تایپه و اندونزی به مقام سوم مشترک رسیدند.

تیم کشورمان پیش از این و در نخستین روز این رقابتها صاحب دو مدال نقره انفرادی توسط علی ناد‌علی ومهسا مردانی در بخش انفرادی شده‌بود و با کسب این دو مدال تیم پومسه دانشجویان کشور با چهار مدال نقره به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.
۶ خرداد ۱۳۹۱ ۱۴:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.