آذربایجان شرقی قهرمان مسابقات سرکل کبدی باشگاههای کشور شد

نخستین دوره رقابت های سرکل کبدی باشگاهها و دسته جات آزاد کشور انتخابی تیم ملی به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر در شهر تبریز با قهرمانی آذربایجان شرقی میزبان رقابت ها به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛اولین دوره رقابت های سرکل کبدی باشگاهها و دسته جات آزاد کشور انتخابی تیم ملی تحت عنوان سالروز آزاد سازی خرمشهر با شرکت 9 تیم از سراسر کشور در مجموعه ورزشی شهر تبریز برگزار شد که پس از برگزاری مرحله مقدماتی رقابت ها در دو گروه 4 و 5 تیمی که بصورت دوره ایی برگزار شد 4 تیم آذربایجان شرقی ،سیستان و بلوچستان ، کرمانشاه و خراسان رضوی به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.

در مرحله نیمه نهایی تیم خراسان رضوی به مصاف سیستان و بلوچستان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 44 بر23 شکست دهد تا به دیدار فینال این رقابت ها راه پیدا کند و آذربایجان شرقی هم با کرمانشاه روبرو شد که در نهایت موفق در یک دیدار سخت و نفسگیر با حساب 53 بر 40 حریف قدرتمند خود را شکست دهد تا حریف خراسان رضوی در دیدار فینال باشد.

آذربایجان شرقی و خراسان رضوی در دیدار فینال با هدف کسب عنوان قهرمانی بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند  که در نهایت میزبان در رقابتی حساس و نزدیک با نتیجه 44 بر36 خراسان رضوی راشکست داد تا به عنوان قهرمانی این مسابقات دست پیدا کنند و تیمهای سیستان و بلوچستان و کرمانشاه هم بطور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

این رقابت ها جنبه انتخابی تیم ملی هم داشت و نفرات برتر از سوی کمیته فنی فدراسیون جهت شرکت در اردوهای آماده سازی تیم ملی سرکل کبدی به منظور شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا و جهان دعوت خواهند شد.
۶ خرداد ۱۳۹۱ ۱۲:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.