در پی اعلام رنکینگ تیم های ملی کشورهای جهان؛صعود بانوان ملی پوش تنیس روی میز ایران

در پی اعلام رنکینگ تیم های ملی کشورهای جهان؛صعود بانوان ملی پوش تنیس روی میز ایران
فدراسیون جهانی تنیس روی میز رده بندی تیم های ملی کشورهای جهان در ماه می 2012 را منتشر کرد و بانوان ایران دو پله در این رده بندی صعود کردند .
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز ، رده بندی تیمهای ملی کشورهای جهان هر ماه چند روز پس از انتشار رنکینگ انفرادی بازیکنان جهان اعلام می شود که براساس امتیازات سه بازیکن نخست هر کشور ، رتبه تیمی کشورها مشخص می شود و بر اساس این رتبه بندی در بخش بانوان تیم ملی بزرگسالان کشورمان با کسب دو امتیازو صعود دو پله ای در مکان 64 قرار گرفت . ملی پوشان کشورمان هم اکنون دارای 116 امتیازشدند . در این رده بندی ندا شهسواری ، محجوبه عمرانی و پریسا صمدی رده های اول تا سوم ایران در رنکینگ انفرادی جهان را در اختیار دارند . 

 در قسمت جوانان اما تیم ایران علی رغم کسب یک امتیاز مثبت ولی دو پله سقوط کرد . ملی پوشان جوان کشورمان با 32 امتیاز در مکان 86 رده بندی تیم های جوانان جهان قرار گرفتند . در بخش جوانان دختر ، ایران فقط دو نماینده دارد سولماز محمدپورو نوشین میرعلایی که با ورود نفر سوم به رنکینگ جهان رده تیمی کشورمان نیز افزایش خواهدیافت .  

 در قسمت آقایان تیم بزرگسالان کشورمان بدون تغییر با 210 امتیاز همچنان در مکان 34 جهان جای دارد . نوشاد عالمیان ، محمدرضا اخلاق پسند و افشین نوروزی همچنان رده های اول تا سوم رده بندی بازیکنان ایران در رنکینگ جهان را در اختیار دارند .

 در قسمت جوانان پسر ایران با دریافت دو امتیاز و با دو پله صعود هم اکنون با 134 امتیاز در مکان 28 جهان قرار دارد . پوریا عمرانی ، علیرضا ملارجبی و محمدعلی روئین تن نفرات اول تا سوم کشورمان در رنکینگ جهانی را تشکیل می دهند .     

۲ خرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.