با حضور نمایندگان تیمهای شرکت کننده؛گروه بندی مسابقات سرکل کبدی باشگاهها و دسته جات آزاد کشور مشخص شد

مراسم قرعه کشی اولین دوره رقابت های سرکل کبدی باشگاهها و دسته جات آزاد کشور انتخابی تیم ملی عصر روز گذشته در شهر تبریز محل برگزاری این رقابت ها با حضور مسئولین فدراسیون و نمایندگان تیمهای شرکت کننده انجام شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون کبدی ، مراسم قرعه کشی و گروه بندی اولین دوره رقابت های سرکل کبدی باشگاهها و دسته جات آزاد کشور انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا و جهان عصر روز گذشته در استادیوم تختی شهر تبریز محل برگزاری رقابت ها انجام شد که طی آن 9 تیم شرکت کننده در مرحله مقدماتی حریفان خود را شناختند .

تیمهای شرکت کننده در گروه مرحله مقدماتی را بصورت دوره ایی برگزار خواهند کرد که در گروه اول  تیمهای کرمانشاه ، تهران ، گلستان ،خراسان رضوی و اردبیل قرار دارندو آذربایجان شرقی ، سیستان و بلوچستان ، قم و مازندران  تیمهای تشکیل دهنده گروه دوم این رقابت ها هستند.

در روز اول این رقابت ها در نوبت صبح از گروه اول کرمانشاه با خراسان رضوی دیدار می کند و تهران  با گلستان برگزار کننده بازی دوم این گروه هستند، در گروه دوم هم آذربایجان شرقی  میزبان با مازندران مصاف می دهد و قم با سیستان و بلوچستان برگزار کننده آخرین بازی نوبت صبح روز اول خواهند بود.
۱ خرداد ۱۳۹۱ ۱۳:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.