تبریک علی آبادی و افشارزاده به افتخار آفرینان تیم ملی کشتی فرنگی

تبریک علی آبادی و افشارزاده به افتخار آفرینان تیم ملی کشتی فرنگی
محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و نائب رئیس شورای المپیک آسیا و بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته در پیامهای جداگانه ای افتخار آفرینی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان را در رقابتهای جهانی تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در متن پیام تبریک محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و نائب رئیس شورای المپیک آسیا خطاب به قهرمانان کشتی فرنگی آمده است:قهرمانی فرنگی کاران  کشورمان در رقابتهای جهانی آنهم برای سومین بار پیاپی باعث خوشنودی دل میلیونها هموطن عزیزمان شد تا بعد از افتخار آفرینی تیم ملی کشتی آزاد شاهد به اهتزاز در آوردن پرچم مقدسی کشورمان در آوردگاه مهم جهانی از سوی فرنگی کاران نیز باشیم .

بدون تردید این موفقیت نتیجه ماه ها تمرینات سخت و طاقت فرسا و دوری از حواشی در اردو بود تا تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در سایه مدیریت دلسوزانه و پیگیرانه مسئولین محترم فدراسیون و سعی و تلاش کادر فنی و ملی پوشان بار دیگر بتواند اینبار در سالروز فتح خرمشهر  فتحی دیگری را نصیب ملت عزیزمان گرداند.

لذا ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به شما عزیزان اعم از مسئولین زحمتکش فدراسیون،کادر فنی وملی پوشان امید می رود تا در سایه الطاف الهی و دعای خیر مردم در بازیهای المپیک لندن نیز شاهد درخشش و افتخار آفرینی شما قهرمانان ارزشمند باشیم و بدون شک کمیته ملی المپیک با حداکثر توان از دلاورمردان کشتی اعم از آزاد و فرنگی برای حضور قدرتمندانه در بازیهای المپیک حمایت خواهد کرد.

همچنین بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از تلاشهای کشتی گیران برای افتخار آفرینی در عرصه جهانی اظهار داشت:
کشتی گیران همیشه پیام آور شادی برای مردم کشورمان در عرصه جهانی بودند و در این دوره از رقابتهای جهانی همانطور که انتظار می رفت تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان موفق شد با پیروزیهای مقتدرانه در برابر حریفان صاحب نام جهان ضمن کسب عنوان قهرمانی  گام بلندی برای حضوری مقتدرانه در بازیهای المپیک بردارد.

ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به مسئولین فدراسیون، کادر فنی و ملی پوشان و بخصوص سر مربی زحمتکش آن آقای بنا که با این قهرمانی دل ملتی را شاد کردنداعلام می دارد کمیته ملی المپیک کماکان به حمایت خود از فدراسیون کشتی ادامه داده تا همچون دوره های گذشته باز هم شاهد افتخار آفرینی کشتی گیران عزیز کشورمان در بازیهای المپیک باشیم.

آفرین بر شما دلاور مردان ورزش کشورمان که همیشه پیام آور شادی برای ملت عزیزتان بوده اید.
۱ خرداد ۱۳۹۱ ۰۸:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.