چهارمین بازدید کمیسیون هماهنگی بازی های المپیک 2012 از لندن

چهارمین بازدید کمیسیون هماهنگی بازی های المپیک 2012 از لندن
کمیسیون هماهنگی بازی های المپیک 2012 لندن به سرپرستی دنیس اسوالد ، چهارمین بازدیدش را از شهر لندن پایتخت انگلستان انجام خواهد داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ دراین بازدید که طی روز های اول تا سوم اردیبهشت (21 تا 23 آوریل) برگزار می شود هیئت نمایندگی کمیته بین المللی المپیک در کنار بازدید از پروژه های در دست اقدام و ملاقات با اعضای کمیته برگزاری بازی های المپیک 2012 لندن، با دست اندرکاران متعدد مرتبط با این دوره از بازیها نیز ملاقاتهایی خواهند داشت.
بر پایه این گزارش، طبق روال معمول  اعضای کمیسیون هماهنگی جنبه های متعددی از امور آماده سازی بازیها از جمله فن آوری ، فرهنگ ، مراسم ها ،آموزش ،حمل و نقل و ماندگاری( اثرات باقی مانده از میزبانی این رقابتها) را مورد توجه قرار خواهد داد.
نشست های کاری نیز اساسا روی تجارب مراجعه کنندگان برای گروه های مختلفی همچون ورزشکاران ، تماشاچیان ، رسانه های خبری و شرکای بازاریابی متمرکز خواهد بود.
شایان ذکر است، شهر لندن در یکصدو هفدهمین نشست کمیته بین المللی المپیک سنگاپور که 6 ژوئیه 2005  برگزار شد  به عنوان شهر میزبان سی امین دوره بازی های المپیک در یک رقابت سخت با پاریس ،نیویورک،مسکو و مادرید با 54 رای از 104 رای انتخاب شد.
گفتنی است،26 رشته ورزشی در برنامه  سی امین دوره بازی های المپیک لندن ثبت نام و حدود 10500 ورزشکار در این دوره از بازیها  حضور خواهند داشت.

۱ اردیبهشت ۱۳۸۸ ۱۲:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.