ثبت نام ازهموطنان ایرانی مقیم لندن و انگلستان برای تشویق ورزشکاران کشورمان درالمپیک

ثبت نام ازهموطنان ایرانی مقیم لندن و انگلستان برای تشویق ورزشکاران کشورمان درالمپیک
کانون هواداران و حامیان ورزشی کمیته ملی المپیک کشورمان برای تشویق ورزشکاران اعزامی به این بازیها از ایرانیان مقیم انگلستان و شهر لندن برای تشویق قهرمانان ورزشی کشورمان ثبت نام می نماید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛در حالی بازیهای المپیک 2012 لندن طی روزهای  ششم تا بیست و دوم  مرداد ماه سالجاری برگزار می گردد که ورزشکاران کشورمان بعد از ماهها تمرین در اردو با قدرت به مصاف رقبای جهانی خود می روند تا پرچم مقدس کشورمان را به اهتزاز درآوردند که در این بین حضور تماشاگران و هواداران عزیز کشورمان در سالن رقابتها برای تشویق قهرمانان اعزامی می تواند تاثیر بسزایی در روحیه آنها جهت مبارزه با حریفان داشته باشد.

به همین منظور، جهت ساماندهی هواداران و حامیان کاروان ورزشی ایران در لندن از کلیه ایرانیان علاقمند ساکن در لندن و یا هموطنانی که در ایام برپایی بازیها در این شهر حضور خواهند یافت درخواست می گردد مشخصات خود اعم از نام و نام خانوادگی ، سن ، شماره تماس و ایمیل خود را به آدرس:   Olympic.iran@yahoo.com ارسال نمایند تا به یاری خداوند برای اولین بار شاهد حضور منسجم و منظم هواداران کاروان ورزشی ایران در میدان مهم بازیهای المپیک باشیم.

کانون هوادران و حامیان کاروان ورزشی ایران در طول بازیها در شهر لندن مقر و دفتر خود را تشکیل خواهد داد که بزودی اطلاعات لازم در این زمینه خدمت شما دوستداران ورزش و تیمهای ملی ارسال می گردد.

همچنین اطلاعیه ثبت نام ایرانیان مقیم انگلستان و لندن جهت تشویق کاروان اعزامی کشورمان در این رقابتها با آدرس ایمیل؛ تلفن و فکس بر روی سایت کمیته ملی المپیک درج شده است.

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۲:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.