دکتر علی مجدآرا :همدان رکورد حضور در ورزشهای همگانی را از آن خود کرد

بیش از سیصد و پنجاه هزار نفر در چهارمین همایش پیاده روی خانوادگی که به میزبانی استان همدان برگزار شد حضور داشتند که این امر موید نهادینه شدن فرهنگ ورزش در بین کلیه اقشار جامعه این استان می باشد .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ورزشهای همگانی ، دکتر علی مجدآرا رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی که با حضور خود در شهر همدان ، چهارمین همایش پیاده روی خانوادگی را از نزدیک زیر نظر گرفته بود طی گفتگویی اظهار داشت : مردم ورزش دوست شهر همدان رکورد مشارکت در ورزشهای همگانی ( در سال 91 ) را تا این لحظه از آن خود نموده و نشان دادند سیاستهای اتخاذ شده در این خصوص ، بسیار راهگشا بوده و در مسیر مناسب و رو به جلو در حرکت می باشد .

وی در ادامه افزود : امروزه در جوامع پیشرفته ، ورزش در پیشبرد و دستیابی به اهداف مورد نظر و تعریف شده نقش بسزایی داشته و از آنجا که آمار و تحقیقات نشان می دهد به هر میزان این جوامع در بحث توسعه زیرساختهای ورزش به ویژه توسعه ورزش همگانی موفق عمل کردند از طرف مقابل به نتایج مورد نظر خود مطلوبتر ، سریعتر و بهتر دست یافته اند از این رو می بایستی با الگو برداری از این سیاستها ، خط مشی سازنده ای در ورزش همگانی کشورمان ترسیم و طراحی نموده تا شاهد ایرانی شاداب ، فعال و سالم تا سال 1404 باشیم .

دکتر مجدآرا خاطر نشان ساخت : یکی از اقداماتی که می تواند در این زمینه نقش بسزایی ایفا نماید ، بحث تقویت و گسترش مقوله آموزش می باشد . بدون شک گسترش این قضیه با توجه به دامنه وسعت و ورود آن به بسیاری از زمینه ها می تواند نقش تعیین کننده ای داشته باشد . از این رو باید برای معرفی و اشاعه هر چه بیشتر رشته ها ، کمیته آموزش در رشته های تحت پوشش این فدراسیون به ویژه رشته آمادگی جسمانی و ایروبیک که به تازگی به این فدراسیون پیوسته و از جامعه آماری بالایی برخوردار است قوی تر از قبل وارد شده و در راستای همگانی نمودن هر چه بیشتر رشته های عمل نماید .

در چهارمین همایش پیاده روی خانوادگی ، جوایزی چون دو دستگاه خودرو سواری پراید ، 50 ربع سکه ، 20 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و ... به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد . همچنین هیات ورزشهای همگانی استان همدان در اقدامی بی سابقه برای تعداد 20 نفر بی نام بیمه حوادث به مبلغ نود و پنج میلیون تومان در نظر گرفت تا در صورت بروز حادثه و یا هر اتفاق غیر مترقبه دیگری به این امر اختصاص یابد .
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۸:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.