استقرار 60 دستگاه لب‌ تاپ با اینترنت پر سرعت در ورزشگاه ثامن ؛100 خبرنگار خارجی به مشهد می آیند

مسوول کمیته مطبوعات، روابط عمومی و اطلاع‌رسانی ستاد بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی خراسان رضوی گفت: برای پوشش رویدادهای این مسابقات، 100 خبرنگار خارجی به مشهد می‌آیند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک مهدی سلیمانی در ادامه خاطرنشان کرد: علاوه بر این پیش‌بینی ما این است که 50 خبرنگار از دیگر نقاط کشور به مشهد خواهند آمد و حدود 40 تا 50 خبرنگار مشهدی هم به پوشش این رویداد بزرگ ورزشی کشورمان کمک خواهند کرد.
وی ادامه داد: با توجه به برگزاری بازی‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در ورزشگاه ثامن مشهد، این مسابقات از جذابیت‌ رسانه‌ای بالایی برخوردار است و به همین دلیل تمام پیش‌بینی‌ها برای پذیرایی از خبرنگاران اندیشیده شده است.
وی تصریح کرد: اتاق‌های خبری در ورزشگاه‌های محل برگزاری مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی پیش‌بینی و برای هر ورزشگاه یک نفر جهت انجام هماهنگی‌ها در نظر گرفته شده است.
سلیمانی با تاکید بر این که امکانات خوبی در جریان این رقابت‌ها به خبرنگاران داده خواهد شد، افزود: به عنوان مثال 60 دستگاه لب‌تاپ با اینترنت پر سرعت در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد در اختیار خبرنگاران قرار خواهد گرفت. همچنین امکانات لازم برای برگزاری مصاحبه‌های مطبوعاتی و ارسال خبر در تمام ورزشگاه‌ها و حتی هتل‌ محل اقامت خبرنگاران و ورزشکاران تیم‌های مختلف در نظر گرفته شده است.
وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای اسکان خبرنگاران غیرمشهدی که برای پوشش این مسابقات به مشهد سفر کرده‌اند، اندیشیده شده است.
مسوول کمیته مطبوعات، روابط عمومی و اطلاع‌رسانی ستاد بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی خراسان رضوی افزود: این کمیته حدود یک سال پیش کار خود را با 3 نفر نیرو آغاز کرد و در حال حاضر 19 نفر در این کمیته مشغول به فعالیت هستند به گونه‌ای که کمیته روابط عمومی ستاد بازی‌ها در مشهد جزو بهترین کمیته‌های این مسابقات انتخاب شده است.
وی با اشاره به بحث تبلیغات در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی اظهار داشت: برنامه‌ریزی لازم برای این موضوع انجام شده و تنها به علت مشکل مالی نتوانستیم آن را اجرا کنیم و امیدوارم هر چه سریعتر مسوولان ستاد بازی‌ها در تهران این مشکل را حل کنیم.
سلیمانی با تاکید بر اینکه مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی ویترین و مهمترین رویداد ورزش کشور است، افزود: این مسابقات برای کشورمان اهمیت بالایی دارد و ما باید توان برگزاری مسابقات را به همه نشان دهیم و به همین دلیل نقش رسانه‌ها در انعکاس اخبار این مسابقات مهم است و باید به طور جدی به آن پرداخت.

۵ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۰:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.