شرعی: علم محوری و بررسی عملکرد اسکیت بازان در دستور کار فدراسیون است

شرعی: علم محوری و بررسی عملکرد اسکیت بازان در دستور کار فدراسیون است
سرپرست فدراسیون اسکیت با اشاره به این که علم محوری و بهره گیری از دانش روز باید سرلوحه فعالیت های ورزشکاران و مربیان باشد، گفت: تمام فعالیت های صورت گرفته، بررسی و نقاط ضعف به قوت تبدیل خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، "حلیم شرعی" در پایان دوره تخصصی بدنسازی اسکیت که برای نخستین بار و با همکاری فدراسیون اسکیت و آکادمی ملی المپیک برگزار شد، تصریح کرد: در ابتدا لازم است از تلاش ها و حمایت های مسوولان ورزش کشور تقدیر و تشکر کنم چرا که با رهنودهای سازنده خود و حمایت های بی دریغ، همواره در راه رشد و توسعه ورزش کشور گام بر می دارند و امیدوارم این حمایت های دلسوزانه زمینه موفقیت ورزش ایران به خصوص ورزش اسکیت را فراهم کند.

وی ادامه داد: دوره تخصصی بدن سازی اسکیت برای نخستین بار در کشور برگزار شد و تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا از چهره های خوب علمی ورزش کشور در این دوره استفاده شود که با همکاری و مساعدت ریاست آکادمی ملی المپیک و همکاران بخش های مختلف، این امر محقق گردید. امیداریم مربیان در این دوره، اطلاعات مناسبی را کسب کرده باشند، هر چند اعتقاد دارم در بحث علوم ورزشی دست آوردهای جدیدی به دست می آید و انتظار داریم مربیان دانش فنی خود را به روز نمایند.

شرعی خاطر نشان کرد: فدراسیون حمایت از چهره ها و نفرات برتر و مستعد را ادامه داده و با بستر سازی مناسب، زمینه موفقیت اسکیت ایران را در آسیا و جهان فراهم می کند. انتظار داریم در این راه مسوولان محترم ورزش کشور مثل همیشه حمایت های خود را ادامه دهند تا پرچم پرافتخار ایران اسلامی در میادین مختلف به اهتزاز درآید.

سرپرست فدراسیون اسکیت گفت: بهره گیری از افراد با تجربه، استفاده از مربیان متخصص و برنامه ریزی و عدالت محوری از دیگر برنامه های فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران است و اعتقاد داریم با تلاش، همدلی و کار علمی می توان قله های رفیع ورزش را به دست آورد .

وی ادامه داد: بدون شک عملکرد همه مربیان و ورزشکاران به صورت جدی بررسی خواهد شد و هر جا نقطه ضعفی مشاهده شود جهت رفع آن اقدام لازم صورت می گیرد. در جهت ارتقای دانش فنی مربیان داخلی استفاده از مربیان تراز اول جهان در دستور کار فدراسیون قرار دارد و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در این بخش نیز اقدامات خوبی صورت گیرد.

شرعی خاطر نشان کرد: اسکیت ورزشی مدال آور بوده  و برای این امر از  هر فردی که قابلیت و توانایی داشته باشد حمایت می کنیم. وی از خانواده بزرگ اسکیت کشور خواست با همدلی و دلسوزی زمنیه موفقیت اسکیت ایران را فراهم سازند و با تبادل اطلاعات در راه سربلندی ورزش کشور گام بردارند.

سرپرست فدراسیون اسکیت در پایان ابراز امیدواری کرد با توجه به این که در آستانه بزرگترین رویداد ورزشی جهان هستیم، جوانان و قهرمانان این مرز و بوم در المپیک لندن کارنامه موفقی داشته باشند و بتوانند بارها و بارها پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز درآورده و سرود جمهوری اسلامی ایران را در میادین مختلف طنین انداز کنند.
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۳:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.