به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر؛اولین دوره رقابت های سرکل کبدی باشگاههای کشور در تبریز برگزار می شود

اولین دوره رقابت های سرکل کبدی باشگاهها و دسته جات آزاد کشور گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر از فردا یکشنبه 31 اردیبهشت ماه در شهر تبریز به مدت 3 روز با شرکت 10 تیم از سراسر کشورآغاز می شود .


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، نخستین دوره رقابت های سرکل کبدی باشگاهها و دسته جات آزاد کشور انتخابی تیم ملی سرکل کبدی جهت اعزام به مسابقات قهرمانی جهان از فردا یکشنبه 31 اردیبهشت ماه به مدت 3 روز با حضور 10 تیم از سراسر کشوردر شهر تبریز برگزار خواهد شد.

10 تیم حاضر در این مسابقات در دو گروه پنج تیمی مرحله مقدماتی را بصورت دوره ایی برگزار می کنند و 2 تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت و 4 تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی تکلیف قهرمان این دوره از رقابت ها را مشخص خواهند کرد.

کمیته فنی فدراسیون کبدی هم با حضور در محل برگزاری این رقابتها نفرات برتر این مسابقات را جهت شرکت در اردوهای آماده سازی تیم ملی سرکل کبدی ایران مشخص خواهد کرد.

آذربایجان شرقی،خراسان رضوی،کرمانشاه،مازندران،تهران،گلستان،قم،سیستان و بلوچستان،اصفهان و اردبیل تیمهای شرکت کننده در این رقابتها هستند.  

سرکل کبدی یا کبدی دایره ایی در فضایی باز و در زمین چمن برگزار می شود که زمین بازی به شکل دایره است که قطر زمین 44 متر می باشد که به دو قسمت مساوی تقسیم می شود و هرتیم برای انجام مسابقه 8 بازیکن در زمین و 6 بازیکن روی نیمکت در اختیار دارد و مدت زمان برگزاری این بازی دو وقت 20 دقیقه ایی مفید است.



۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۱:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.