برنگی دونده تیم ملی جانبازان:یک گام با قهرمانی فاصله داشتم

دونده معلول کشورمان پس از شرکت در مسابقات جوانان جهان سوییس گفت: فقط با اختلاف دو صدم از حریف روسیم دوم شدم.
 به گزازرش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛محمد برنگی با بیان این مطلب افزود: در این رقابتها در ماده دوی 100 متر توانستم رکورد 42/11 ثانیه را ثبت کنم که فقط با اختلاف دو صدم و کسب رکورد 40/11 صدم توسط حریف روسیم در جایگاه دوم قرار گرفتم و همچنین در دوی 100 متر هم موفق به کسب مدال برنز شدم. وی سطح برگزاری این رقابتها را بسیار بالا توصیف کرد و گفت: این رقابتها از 26 تا 29 تیرماه باحضور 20 کشور اروپایی و 4 کشور آسیایی در جریان بود که تیم دو ومیدانی جانبازان ومعلولین کشورمان موفق به کسب 8 مدال رنگارنگ شامل 3 مدال نقره و 5 برنز شد.
برنگی با تأکید برحضور قدرتمند خود درمسابقات قهرمانی کشور دو ومیدانی خاطر نشان کرد: درحال حاضر تمرینات فشرده‌ای را زیر نظر مربیم پشت سر می‌گذارم تا بتوانم بهترین نتیجه را در مسابقات قهرمان کشوری که از 7 مرداد ماه در مشهد آغاز می‌شود بدست آوردم.
وی درادامه تصریح کرد: امیدوارم با کسب عنوان نخست در مسابقات قهرمانی کشور امسال بتوانم از سوی مربیان تیم ملی دو و  میدانی برای شرکت در مسابقات IWAS هند انتخاب شوم.
وی در پایان یادآور شد: از مسوولین فدراسیون ورزشهای جانبازان ومعلولین بخاطر تمام حمایتهایی و پشتیبانی‌هایی که ورزشکاران جانبازان و معلول می‌کند تشکر می کنم. امیدوارم بتوانم با کسب مدال در مسابقات گوناگون گوشه‌ای از زحمات آنان را جبران نمایم.
۵ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۰:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.