دور کاری کارمندان انگلیسی در طول بازیهای المپیک لندن

به منظور جلوگیری از اختلال در شبکه حمل و نقل لندن کارمندان دولتی در زمان برگزاری بازیهای المپیک دورکاری می کنند.

به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرگزاری فرانسه، مسئولان شهر لندن ضمن دفاع از طرح دورکاری کارمندان در زمان برگزاری بازیهای المپیک تاکید کرد.

از شش روز قبل از مراسم افتتاحیه بازیهای المپیک تا مراسم اختتامیه پارالمپیک ( 21 ژوییه تا 9 سپتامبر- 31تیر تا 19شهریور)، هزاران کارمند در لندن اجازه خواهند داشت، به منظور جلوگیری از اختلال در شبکه حمل و نقل لندن ، از خانه های خود کارهایشان را انجام دهند.

با این حال این تصمیم با انتقاد گروههای تجاری روبرو شده است. این گروهها اعلام کردند که این کار باعث می شود دولت برای هفت هفته بطور پراکنده کار کند.
البته مسئولان دولتی معتقدند در برخی موارد کار از خانه فقط یک انتخاب است، افزود برای همه کارمندان دورکاری مناسب نیست؛ اما انتظار می رود کارمندان به همان سختی و همان ساعاتی که در اداره کار می کنند در منزل به کار خود بپردازند.

در هفته های اخیر در پوسترهای نصب شده در شبکه حمل و نقل زیرزمینی لندن به ساکنان این شهر توصیه شده در زمان برگزاری بازیهای المپیک به فکر دورکاری باشند.

به گفته برگزارکنندگان بازیهای المپیک لندن، شبکه حمل و نقل لندن در پرازدحام ترین روزهای المپیک، باید از عهده افزایش سه میلیون سفر روزانه در مقایسه با روزهای عادی برآید.

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۵:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.