چین در آستانه قهرمانی در مسابقات وزنه برداری جوانان جهان؛چشم امید ایران و روسیه به 3 وزن پایانی

چین در آستانه قهرمانی در مسابقات وزنه برداری جوانان جهان؛چشم امید ایران و روسیه به 3 وزن پایانی
با قهرمانی هواکونگ ژانگ در دسته 85 کیلوگرم، تیم ملی وزنه برداری چین با 578 امتیاز تیمی به کار خود در سی و هشتمین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان خاتمه داد تا برای کسب عنوان قهرمانی، به انتظار نتایج وزنه برداران ایران و روسیه در 3 وزن پایانی بنشیند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، تیم ملی وزنه برداری چین در رقابتهای جهانی گواتمالا با کسب 13 مدال طلا و 6 نقره، نمایش قدرتمندانه ای داشته و شانس نخست کسب عنوان قهرمانی به شمار می رود. البته چینی ها برای مسجل شدن این عنوان باید منتظر رقابتهای 3 وزن پایانی باشند چراکه هنوز هم روی کاغذ، دو تیم ایران و روسیه این شانس را دارند که بیشتر از چینی ها امتیاز جمع کنند.

تیم ملی وزنه برداری کشورمان با تلاش 3 وزنه بردار خود، ایمان شاهقلیان، عباس زارعی و ایوب مرادی تاکنون 182 امتیاز به دست آورده و در ادامه با کسب همه امتیازات باقی مانده توسط 5 وزنه بردار خود، 584 امتیازی خواهد شد.

روس ها نیز تاکنون 5 وزنه بردار را روی تخته فرستاده اند که حاصل تلاش آنها کسب 328 امتیاز بوده است. اگر 3 وزنه بردار دیگر روسیه در اوزان 94، 105 و 105+ قهرمان شوند جمع امتیازات آنها به 580 خواهد رسید هر چند با حضور سعید محمدپور در دسته 94 کیلوگرم، از هم اکنون نباید شانس زیادی برای قهرمانی روسیه در مسابقات جهانی گواتمالا قائل شد.

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۰:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.