برای حضور در مسابقات تنیس روی میز اوپن ؛ تیم ملی جوانان و نوجوانان کشور عازم لهستان می‌شود

تیم ملی تنیس روی میز جوانان و نوجوانان کشورمان در دو بخش دختران و پسران برای شرکت در رقابت‌های اوپن 10 خرداد ماه عازم لهستان می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز؛ تیم ملی جوانان و نوجوانان کشورمان از10 الی 14 خرداد ماه در مسابقات جهانی اوپن تنیس روی میز لهستان شرکت خواهند کرد.
پوریا عمرانی، علیرضا ملارجبی، سجاد حسینی در رده سنی جوانان و محمد حسین بشیری و آرمان حاجی ئی در رده سنی نوجوانان و در این رقابت ها شرکت خواهند کرد. مربیگری تیم ملی جوانان کشورمان بر عهده محسن شیشه گرها و نوجوانان کشورمان را نادر شاملو بر عهده دارند.
در قسمت بانوان سولماز رحمن محمد پور، زهرا علوی، رضوان بهرامی در رده سنی جوانان، بهاره بابادیوند و فاطمه جمالی فر در رده سنی نوجوانان به مربیگری مهناز رجبیان در این رقابتها حضور خواهند داشت.
نادر شاملو مربی تیم ملی نوجوانان کشور در مصاحبه با سایت فدراسیون تنیس روی میز گفت: برای حضوری قدرتمند در مسابقات اوپن لهستان ملی پوشان مرد کشور زیر نظر محسن شیشه گرها و من و همچنین شفیعی مربی بدنسازدر اردوی آمادگی به سر می برند و تمرینات خود را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجام میدهند.
وی سطح کیفی مسابقات لهستان را بسیار بالا دانست و تصریح کرد: با تمرینات جدی و سخت تلاش می کنیم  به هدف اصلی که کسب آمادگی بیشتر برای حضور در رقابت های آسیایی چین است دست یابیم.
شایان ذکر است اردوی آمادگی تیم ملی دختران کشورمان 3 الی 8 خرداد ماه در آکادمی بین المللی تنیس روی میز تهران برگزار خواهد شد.

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۳:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.