تیم ملی والیبال ایتالیا هم المپیکی شد

تیم ملی والیبال ایتالیا هم المپیکی شد
تیم ملی والیبال ایتالیا با شکست آلمان در مرحله نهایی مسابقات والیبال انتخابی المپیک در منطقه اروپا مجوز حضور در لندن 2012 را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک؛ مسابقات انتخابی المپیک  منطقه اروپا با حضور هشت تیم برتر این منطقه شامل بلغارستان، اسلوونی، اسپانیا، صربستان، آلمان، اسلواکی ، فنلاند و ایتالیا از 19 اردیبهشت ماه آغاز شده که در نهایت دو تیم آلمان و ایتالیا به دیدار نهایی راه یافتند.

دیدار نهایی این رقابت ها امشب در صوفیه بلغارستان برگزار شد که تیم ملی ایتالیا در یک دیدار نفس گیر و نزدیک سه بر دو آلمان را شکست داد و بالاخره مسافر لندن از این قاره شد.

ایتالیا در ست های اول و دوم با امتیازهای 25 بر 22 و 26 بر 24 از آلمان پیش افتاد اما ملی پوشان آلمان در ست های سوم و چهارم با امتیازهای  25 بر19 و 25 بر 22 پیروز شدند تا بازی به ست سرنوشت ساز پنجم کشیده شود.

در ست پنجم تیم ملی والیبال ایتالیا با بهره گیری از تجربه بازیکنان خود با امتیاز 15 بر 12 پیروز میدان شد تا علاوه بر کسب مقام قهرمانی این رقابت ها ، بلیت المپیک 2012  لندن را نیز از آن خود کند.

بدین ترتیب پس از ایتالیا و آلمان که مقام های اول و دوم این رقابت ها را کسب کردند، تیم های بلغارستان و صربستان مشترکا سوم شدند.
لازم به ذکر است تیم ملی والیبال ایالات متحده نیز شب گذشته با قهرمانی در منطقه آمریکای شمالی و مرکزی (نورسکا) جواز حضور در مسابقات والیبال المپیک 2012 لندن را به دست آورد.

 

 
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۰:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.