تیم ملی راگبی ایران در راه مالزی؛ملی پوشان سه شنبه به میدان می روند

تیم ملی راگبی کشورمان که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی "سید دو آسیا" آماده می کند، قرار است روز سه شنبه 26 اردیبهشت ماه جاری دیداری تدارکاتی با یکی از تیمهای داخلی داشته باشد.
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، این تیم هم اکنون روزانه دو نوبت در زمین شماره 4 مجموعه ورزشی آزادی تهران تمرین می کند و پس از دیدار دوستانه روز سه شنبه، ملی پوشان بمنظور استراحت، اردو را ترک می کنند.

مرحله نهایی اردوی آماده سازی از اول خردادماه شروع می شود و تا زمان اعزام به مالزی (هشتم خرداد) ادامه خواهد داشت.

"امیر حسین اکرامی فرد" دبیر انجمن و مدیر تیمهای ملی راگبی در زمینه وضعیت تیم ملی کشورمان گفت: خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و ملی پوشان با انگیزه و اعتماد بنفس بالا، در اردو حضور دارند.

وی افزود: هم اکنون 38 بازیکن در اردو حضور دارند که بزودی تعداد این نفرات به 30 بازیکن کاهش خواهند یافت. ولی در نهایت 24 ملی پوش را به مالزی خواهیم برد تا برای مصاف با حریفان آسیایی آماده شوند.

وی درباره مرحله نهایی اردو گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی کشور مالزی، در صدد هستیم در صورت امکان، مرحله نهایی اردو را در "دوبی" برگزار کنیم و در جریان آن، دو بازی تدارکاتی نیز با تیمهای اماراتی داشته باشیم.

اکرامی فرد اضافه کرد: هم اکنون نماینده انجمن راگبی در امارات حضور دارد و در حال رایزنی است تا زمینه سفر تیم ملی کشورمان را به دوبی فراهم کند.
مدیر تیمهای ملی راگبی در پایان در خصوص پیوستن "جلال جهان بخش" به کادر فنی گفت: جهان بخش پیشتر در نقش کاپیتان تیم ملی فعالیت می کرد و به دلیل آنکه دوره مربیگری را گذرانده و فردی تلاشگر و علاقه مند است، وی را به کادر فنی اضافه کردیم تا در کنار "مهیار عسگری"، ملی پوشان را هدایت کند.
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۹:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.