علی آبادی در بازدید از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی:کشتی فرنگی در المپیک طلسم 40 ساله را می شکند

علی آبادی در بازدید از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی:کشتی فرنگی در المپیک طلسم 40 ساله را می شکند
در ادامه بازدیدهای سرزده رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک از اردوی های المپیکی کشورمان علی آبادی و افشارزاده با حضور در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی با مربیان و قهرمانان آن دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک به همراه بهرام افشارزاده دبیر کل در ادامه بازدید از اردوی های المپیکی بعد از وزنه برداری به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی رفت.

وی در این بازدید ضمن خسته نباشید گفتن به کادر فنی وملی پوشان فرنگی تصریح کرد:ما از کشتی فرنگی انتظار شگفتی و شکستن طلسم 40 ساله عدم مدال آوری در بازیهای المپیک را داریم موفقیتی که در 10 دوره گذشته المپیک برای آن حاصل نشده ولی در این دوره این نگاه تغییر یافته بطوریکه مردم و کارشناسان به دلیل توان فنی و شایستگی که در بین قهرمانان کشتی فرنگی دیده می شود از این رشته در المپیک لندن انتظار مدال دارند.

وی ادامه داد:براساس نظرات و بررسی کارشناسانه ناظرین رشته کشتی فرنگی می تواند در بازیهای المپیک لندن شگفتی آفرین باشد و با توجه به اینکه پیش بینیهای این کارشناسان عزیز در بازیهای آسیایی دوحه و گوانگجو بسیار به واقعیت نزدیک بوده است در المپیک لندن نیز خیلی به موفقیت کشتی گیران فرنگی امید داریم.در واقع ما در همان بازیهای المپیک پکن نیز می توانستیم موفق ظاهر شویم ولی بیماری قهرمان ارزنده کشورمان حسین رضا زاده و آسیب دیدگی احسان حدادی و بدشانسی کشتی نگذاشت این موفقیت حاصل شود.اما در بازیهای المپیک لندن با توجه به همت و تلاشی که در میان شما عزیزان می بینیم امید زیادی به موفقیت تیم ملی کشتی فرنگی داریم.

نائب رئیس شوای المپیک آسیا ضمن اشاره به بودجه اهدایی کمیته ملی المپیک اظهار داشت:هنوز هیچ سازمانی یا ارگانی نتوانسته بطور کامل بودجه سالجاری خود را دریافت کند ولی با تلاشهای کمیته و رایزنیهای صورت گرفته و حمایتهای شخص معاون محترم رئیس جمهور ،کمیته ضمن دریافت بودجه توانست آنرا به فدراسیونها تزریق کند اما در این بین انتظار می رود با توجه به زحمات چندی ساله ای که کادر فنی و شما قهرمانان عزیز کشیده اید در این مدت زمان 75 روز مانده تا المپیک از هر گونه پرداختن به حواشی خودداری کرده و خیلی در استفاده از دارو به هنگام بیماری و حتی تغذیه دقت و وسواس به خرج دهید و همه این ها با نظر پزشک باشد تا خدای ناکرده مشکلی پیش نیاید و همچنین دچار آسیب دیدگی نشوید.

علی آبادی  در خاتمه تصریح کرد:شما عزیزان سرمایه های بسیار مهم ارزشمند کشور هستید تا بتوانید در این مدت زمان اندک باقی مانده تا بازیها پرچم مقدس کشورمان را در بازیهای المپیک به اهتزاز در آورید.

در ادامه بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام داشت:کشتی فرنگی در این مدت 4 سال گذشته دست به کارهای بزرگی زد و بسیاری از ناممکن ها را ممکن ساخت و همانگونه که نخستین مدال جهانی را گرفت و خیلی ها آنرا شانسی قلمداد می کردند اما در ادامه با کسب مدال های متعدد قاره ای و جهانی و دو جام از رقابتهای جهانی نشان داد حرفهای بسیاری برای گفتن دارد.

بنا ادامه داد:این موفقیتها حاصل حمایت مدیران دلسوز و مربیان زحمتکش سراسر کشور و بخصوص خود قهرمانان پرتلاش و غیرتمند کشتی فرنگی بود و با توجه به کسب 6 سهمیه المپیک مطمئنا در المپیک لندن دست به کار بزرگی خواهیم زد.

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۳:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.