مرکز اطلاع رسانی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می کند؛ اولین نشست تخصصی علمی _کاربردی ویژه فدراسیون ها

مرکز اطلاع رسانی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می کند؛ اولین نشست تخصصی علمی _کاربردی ویژه فدراسیون ها
مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک با حضور مسئولین آموزش 22 فدراسیون نشست تخصصی علمی – کاربردی ویژه فدراسیون ها را برگزار می کند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ؛ این نشست با هدف ایجاد زمینه های مناسب جهت ارائه دیدگاه های گوناگون و نیز ارتقاء سطح فعالیت های علمی و کاربردی برای کلیه مربیان و ورزشکاران و با حضور کارشناسان آموزش فدراسیون ها و معاونت وزارتخانه ورزش و جوانان ، صبح فردا در مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار خواهد شد.

گفتنی است که مراسم ابتدایی این نشست با حضور مهندس شاهرخ شهنازی رئیس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و همچنین مهران سررشته معاونت اجرایی آکادمی 10 صبح فردا آغاز خواهد شد.

خانم شهرزاد کردبچه به عنوان مدیر مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک نیز به عنوان مدرس به بحث وگفتگو وهمچنین  معرفی فعالیت ها و قسمت های مختلف مرکز خواهد پرداخت.

شایان ذکر است که کارشناسان آموزش 22 فدراسیون جهت حضور در این نشست اعلام آمادگی کردند که از جمله آنها می توان به فدراسیون شنا ، کوهنوردی، وزنه برداری، اسکی، اسکواش ، هندبال و هاکی اشاره کرد.


۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۲:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.