طرح رئیس کمیته ملی المپیک برای استعدادیابی در وزنه برداری/ از استان های وزنه بردار خیز حمایت می کنیم

محمد علی آبادی که صبح امروز در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرده بود، در بدو صحبت هایش با وزنه برداران، از تک تک آنها خواست تا ضمن معرفی خود و دسته ای که در آن وزنه می زنند، بگویند از کدام شهر کشور به تیم ملی آمده اند.

به گزارش روابط عمومی کمیته منلی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، هدف رئیس کمیته ملی المپیک از این کار، مطرح کردن پیشنهادی در جهت هرچه علمی تر کردن استعدادیابی در وزنه برداری بود. علی آبادی خطاب به کوروش باقری گفت: از مجموعه فدراسیون وزنه برداری و شخص شما می خواهم با بررسی دقیق قهرمانان و چهره های برجسته وزنه برداری در 30 سال گذشته، گزارشی  ارائه شود که در آن مشخص شود هر کدام از قهرمانان از کدام استان کشور بوده اند. هدف اصلی ما این است که استان های وزنه بردار خیز کشور را شناسایی کنیم تا برای پرورش استعدادها، بودجه بیشتری در این استان ها صرف شود.

علی آبادی در ادامه گفت: تا آنجایی که بنده اطلاع دارم اردبیل، مازندران، خوزستان و فارس از جمله استان های وزنه بردار خیز کشور هستند. قطعا استان های دیگری هم هستند که در خود استعدادهای کم نظیری وزنه برداری جای داده اند و کمیته ملی المپیک این آمادگی را دارد که از همه آنها حمایت کند.
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۲:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.