رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک در اردوی وزنه برداری ؛محمد علی آبادی: جامعه ورزش به افتخارآفرینی وزنه برداری در المپیک دل بسته است

رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک در اردوی وزنه برداری ؛محمد علی آبادی: جامعه ورزش به افتخارآفرینی وزنه برداری در المپیک دل بسته است
رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک، با حضور در اردوی تیم ملی وزنه برداری، ضمن تزریق روحیه مضاعف به پولادمردان کشورمان، تمرینات آنها را در فاصله 77 روز تا رقابتهای المپیک 2012 لندن از نزدیک نظاره کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، کوروش باقری سرمربی تیم ملی وزنه برداری در بدو ورود محمد علی آبادی و بهرام افشارزاده، به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت ملی پوشان وزنه برداری پرداخت و با تشریح شرایط جسمانی آنها خاطر نشان کرد برنامه ریزی ها به گونه ای است  که ملی پوشان طی 77 روز آینده به مرز 100 درصد آمادگی برسند.

پس از آنها رئیس کمیته ملی المپیک برای دقایقی در جمع ملی پوشان جوان و بزرگسال تیم ملی صحبت کرد. محمد علی آبادی با اشاره به آنکه وزنه برداری در طول تاریخ ورزش ایران، دومین رشته مدال آور در المپیک ها بوده است گفت: سیاست کلی من چه زمانی که رئیس سازمان تربیت بدنی بودم و چه اکنون که در کمیته ملی المپیک توفیق خدمتگزاری دارم، این بوده که از رشته های مدال آور بیشتر حمایت شود. الان هم که زمان زیادی تا المپیک باقی نمانده کمیته ملی المپیک در کنار وزارت ورزش تمام تلاش خود را می کند تا به لحاظ مادی و معنوی نیازهای شما قهرمانان را مرتفع سازد.

علی آبادی افزود: ما در کمیته ملی المپیک در حال ساماندهی دادن به تمام اشخاص و گروه هایی هستیم که قصد دارند به قهرمانان المپیک پاداش بدهند. در کنار آن من از وزیر ورزش خواسته ام که پاداش های مدال آوران المپیک را تا جایی که امکان دارد افزایش دهند تا آنها با بالاترین روحیه ممکن به رقابت با حریفان خود بپردازند.

رئیس کمیته ملی المپیک با بیان آنکه من و آقای دکتر عباسی وزیر محترم و جامعه ورزش کشور به موفقیت چشمگیر شما وزنه برداران در المپیک 2012 لندن دل بسته ایم خاطرنشان کرد: در شرایطی که کشورهای غربی هجمه ای از تبلیغات منفی را علیه ایران به راه انداخته اند، مدال آوری شما در لندن می تواند پیام بزرگی برای همه جهانیان باشد. من به شخصه احساس می کنم این المپیک، یک المپیک طلایی برای وزنه برداری خواهد بود. وزنه برداران ما تا کنون در هیچ المپیکی بیش از 2 مدال کسب نکردند اما این بار به نظر می رسد با ادامه همین روند می توانیم حتی شاهد کسب بیش از 3 مدال از وزنه برداران باشیم. پس دعا می کنیم که به المپیک بروید و انشالله با به جا گذاشتن یک رکورد جاودانه برای ورزش کشور، سربلند به میهمن بازگردید.


۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۲:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.