مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ؛آزادیان،ادهمی وفتوحی در سه اسلحه به برتری دست یافنتد

در پی برگزاری مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ سامان ازادیان،علیرضا ادهمی ومحمد فتوحی در سه اسلحه اپه،فلوره وسابر به عنوان نخست دست یافتند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی:روز پایانی مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ کشور روز گذشته جمعه با حضور 35 ورزشکار از 11 استان در اسلحه سابر پی گیری شد.

بر این اساس،در ادامه این رقابت ها که در 105 دیدار مقدماتی و28 بازی حذفی انجام شد،محمد فتوحی از یزد به عنوان قهرمانی دست یافت،علی پاکدامن از تهران نایب قهرمان شد،محمد رهبری و ساسان کلانتری هم به ترتیب از استان های گیلان و اصفهان عنوان سوم مشترک این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

شایان ذکر است: در روز پنج شنبه هم دراسلحه فلوره 96  بازی مقدماتی و29 بازی حذفی انجام شد، که درنهایت علیرضا ادهمی از تهران به عنوان نخست دست یافت وقهرمان شد،شروین طلوعی از اصفهان دوم شد ،محمد وکالتی ومحمد ادهمی هم هر دو از استان تهران به عنوان سوم مشترک دست یافتند.
همچنین در روز چهارشنبه رقابت های اسلحه اپه  در 150 بازی مقدماتی و48 پیکار حذفی انجام شد،که در پایان سامان آزادیان از همدان به عنوان نخست وقهرمانی این رقابت ها دست یافت، طاهر عاشوری از اذربایجان غربی دوم شد ، محمد علی کیهانی وبهداد مرادی هم به ترتیب از استان های اصفهان وتهران  مقام سوم مشترک را کسب کردند.
 
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۰:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.