درخشنده: ارومیه برای میزبانی جوانان آسیا مشکلی ندارد

دبیرکل فدراسیون والیبال، گفت: شهر ارومیه از نظر امکانات مورد نیاز برای میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا مناسب است و مشکل خاصی در این زمینه ندارند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک سعید درخشنده" که برای بازدید از امکانات ارومیه این این شهر بسر می برد با بیان این مطلب گفت: با توجه به اینکه مسابقات والیبال قهرمانی آسیا با حضور بیش از 12 تیم برگزار خواهد شد، میزبان باید دو سالن مسابقات پیش بینی کند.

وی خاطر نشان کرد شهر ارومیه دو سالن والیبال شش هزار و سه هزار نفری برای این مسابقات در نظر گرفته که در بازدید از آنان هیچ مشکل خاصی دیده نشد. تنها سالن سه هزار نفری که جدیدا افتتاح شده تجهیزاتی نیاز داشت که سفارش داده شده و به زودی دریافت و نصب خواهد شد.

دبیرفدراسیون والیبال تصریح کرد: همچنین بر اساس استانداردها باید سالن تمرین برای تیم ها در نظر گرفته شود که این سالن ها نیز مشخص و آماده شده است. تنها مشکل سالن تمرین هم کفپوش ثابت آنان است که امکان تعویض در حال حاضر وجود ندارد. البته استفاده از اینگونه سالن ها در مسابقات جوانان و نوجوانان آسیا امری غیر عادی نیست.

وی در خصوص هتل ها نیز گفت: با توجه به اینکه شهر ارومیه هتل بزرگی که گنجایش تمامی مهمانان را داشته باشد، وجود ندارد، چهار هتل برای این مسابقات در نظر گرفته شده که سه هتل برای استقرار تیم ها و بازیکنان و یک هتل نیز برای اسکان کمیته کنترل و داوران است.

درخشنده در پایان به سفر شانریت رییس کمیته مسابقات کنفدراسیون والیبال آسیا و عضو کمیته مسابقات فدراسیون جهانی به منظور بررسی و بازدید از میزان آمادگی شهر های اصفهان و ارومیه برای میزبانی رقابت های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در اول خردادماه به ایران اشاره کرد و گفت: در این سفر قرعه کشی مسابقات نیز انجام خواهد شد که سالن آمفی تائتری نیز برای این کار در نظر گرفته شده است.

دبیرکل فدراسیون والیبال مهمترین عامل آمادگی شهر ارومیه برای مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را علاقه و انگیزه مدیرکل تربیت بدنی و مسئولین این شهر دانست و گفت: این علاقه و انگیزه که هم در مسئولین و هم در مردم این شهر والیبال خیز وجود دارد بزرگترین سرمایه برای میزبانی است که با هیچ امکاناتی قابل مقایسه نیست.

هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان پسر آسیا از ششم تا 14 مهرماه سال جاری به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر ارومیه برگزار خواهد شد.

کشورهای های ایران، چین، کره جنوبی، قزاقستان، تاجیکستان، چین تایپه، استرالیا، ازبسکتان، ژاپن، تایلند، سریلانکا، هندوستان، کویت، افغانستان، قطر 15 تیم شرکت کننده در این رقابت ها هستند.
چهار تیم برتر این رقابت ها جواز حضور در مسابقات جهانی را به دست می آورند. 
 
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۹:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.