رئیس کمیته داوران فدراسیون دوچرخه سواری: 29 داور انتخابی المپیک را قضاوت کردند

رئیس کمیته داوران فدراسیون دوچرخه سواری: 29 داور انتخابی المپیک را قضاوت کردند
اسد هاشم وند گفت: رقابتهای انتخابی المپیک 2012 لندن با حضور 29 داور برتر دوچرخه سواری کشورمان به میزبانی یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون هاشم وند رئیس کمیته داوران فدراسیون دوچرخه سواری با بیان این مطلب افزود:

رقابتهای انتخابی المپیک 2012 لندن و همچنین اولین مرحله از مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری در مواد جاده با قضاوت خوب بهترین داوران این رشته ورزشی در سطح کشور و به میزبانی هیئت دوچرخه سواری استان یزد برگزار شد.

وی گفت: در رقابتهای انتخابی المپیک 2012 لندن که با حضور 27 رکابزن و به صورت همزمان با مسابقات تایم تریل نخستین مرحله لیگ برتر دوچرخه سواری، روز یکشنبه هفدهم اردیبهشت ماه برگزار شد، 29 داور حضور داشتند که به بهترین نحوه قضاوت این مسابقه را انجام دادند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون دوچرخه سواری درباره شناخت رکابزنان از مسیر برگزاری مسابقات تصریح کرد: با توجه به اهمیت مسابقات لیگ و به خصوص انتخابی رکابزنان اعزامی به المپیک 2012 لندن، از روز قبل مسابقه شرایط تمرین دوچرخه سواران در مسیر درنظر گرفته شده برای برگزاری رقابتها فراهم شد.

وی درباره مسیر انتخاب شده برای برگزاری این مسابقه یادآور شد: با توجه به مسیر مسطح و بدون پیچ و خمی که توسط شرکت سیمان نجات یزد برای برگزاری این مسابقه انتخاب شده بود، امکان قضاوت داوران بدون هیچ مشکلی فراهم شده بود.

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۳:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.