چهارمین اردوی تیم ملی والیبال بانوان در آکادمی ملی المپیک پایان یافت

چهارمین اردوی تیم ملی والیبال کشورمان که از شنبه هفته گذشته در آکادمی ملی المپیک آغاز شده بود امروز دوشنبه به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، این اردو به مدت 11 روز با حضور 22 بازیکن دعوتی پیگیری شد و بازیکنان بر روی سیستم ها و روش های کادر فنی در چارچوب های مشخص تمرین کردند.

 افزایش قدرت بدنی بازیکنان، تمرین در پست های تخصصی از دیگر محورهای تمرینات در اردوی چهارم تیم ملی والیبال بانوان بود.

 تیم ملی والیبال بانوان کشورمان که نسبت به دوره های گذشته از میانگین سنی پائین تری برخوردار است  به سرمربیگری میترا شعبانیان، فریبا صادقی (مربی)، سارا انزهایی (بدنساز) تمرینات خود را در آکادمی برگزار کرد.

سرمربی تیم والیبال بانوان در خصوص نتایج این اردو گفت: اردوی بسیار خوبی بود که پیشرفت های محسوس را به دنبال داشت.

"میترا شعبانیان" با بیان اینکه در این اردو از بعد روانی و روحی نیز بر روی بازیکنان کار شد، گفت: در پایان این اردو دو بازیکن از جمع ملی پوشان خارج می شوند و از اردوی آینده نیز پنج بازیکن گیتی پسند که به اردو دعوت شدند، به آنان اضافه خواهند شد.

وی آغاز مرحله بعدی اردوی تیم ملی والیبال بانوان را 22  اردیبهشت دانست وگفت: اردوی پنجم نیز در آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد که در اردوی های اصلی تلقی می شود زیرا بازیکنان از نظر فاکتورهای عمومی به سطح مطلوب رسیدند و باید بیشتر تمرینات تخصصی را آغاز کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان در ادامه به یک دست شدند بازیکنان اشاره کرد و گفت: میانگین سنی بازیکنان نیز بیشتر به تیم امید نزدیک است تا بزرگسالان که این موضوع آنان را می تواند چندین سال در اختیار تیم ملی قرار دهد.

تیم ملی والیبال بانوان خود را برای حضور در مسابقات کاپ آسیایی که قرار است از 19 شهریور ماه سال جاری به مدت هفت روز در آلماتی قزاقستان برگزار شود، آماده می کند.

 
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۲:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.