بازتاب خبری دوی تفریحی کیش در سایت شورای المپیک آسیا

بازتاب خبری دوی تفریحی کیش در سایت شورای المپیک آسیا
حیدر فرمان بعنوان نماینده شورای المپیک آسیا در رویداد دوی تفریحی کیش شرکت نمود و ضمن تشکر از تلاش های بهرام افشارزاده و مسئولین منطقه آزاد کیش از این رویداد بعنوان بهترن رویداد دوی تفریحی که تاکنون در آن شرکت داشته یاد کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت شورای المپیک آسیا ؛ حیدر فرمان مدیر بخش فنی شورای المپیک آسیا که بعنوان یکی از میهمانان ویژه در این مراسم حضور داشتند در مورد این دوی تفریحی می گوید : شک ندارم که دوی تفریحی کیش بهترین تجربه دوی تفریحی برای من از گذشته تاکنون بوده است و این موفقیت را مرهون تلاش های کمیته ملی المپیک ایران و مسئولین منطقه آزاد کیش می دانم.  

براساس این گزارش وی در ادامه افزود : در این جا لازم می دانم تشکرات قلبی خود را از همه کارکنان کمیته ملی المپیک ایران و مسئولین برگزاری بازی ها در کیش به خاطر برگزاری موفقیت آمیز این رویداد بیان کنم. مخصوصا از بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک به خاطر تلاش های زیادی که برای برگزاری این بازی ها نموده اند و با وجود کسالت در این رویداد حضور به هم رساندند نهایت تشکر را می نمایم. برای ایشان آرزوی سلامتی هر چه سریعتر دارم و امیدوارم ایران بتواند با تمام قوا در بازی های المپیک 2012 لندن و بازی های آسیایی اینچئون حضور یابد.

شایان ذکر است : دوی تفریحی طی دو روز پنج شنبه و جمعه 14 و 15 اردیبهشت ماه با حضور 400 پسر برگزار شد که برای طی مسافت 2.5 کیلومتر با هم به رقابت پرداختند.
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۱:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.