در پی برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی؛داوران اسلالوم معرفی شدند

در پی برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اسلالوم در رودخانه کرج داوران این مسابقات معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی؛ مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اسلالوم 21 و 22 اردیبهشت ماه در رودخانه کرج استان البرز برگزار می شود. در پی برگزاری این مسابقات داوران قضاوت کننده رقابت ها معرفی شدند. 13 داور از 6 استان مسئولیت قضاوت این مسابقات را برعهده دارند.


تیم ملی اسلالوم کشورمان مسابقات کاپ 4 و 5 جهانی را که شهریور ماه در چک و اسلواکی برگزار می شود پیش رو دارد و به همین منظور برای انتخاب ملی پوشان رقابت های قهرمانی کشور این رشته 21 و 22 اردیبهشت ماه در رودخانه کرج استان البرز انجام می شود. نفرات برتر این مسابقات به اردوهای تیم ملی دعوت می شوند و بهترین قایقران پیش از مسابقات کاپ مردادماه در یک اردوی برون مرزی در اسلوونی شرکت خواهند کرد.


اسفندیار شیرمحمدی، محسن قریشی و نیما میمی از گیلان، فردین ظاهری، فرهاد اولیایی، محمد بابایی و عدنان کرمی از کردستان، حیدر حیدری و مهرداد کریمی از اصفهان، حسن بیگی و محمد کربلایی از تهران، امیر هلالی از خوزستان و مسعود خدایاری از مازندران نفراتی هستند که منظور قضاوت مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم و انتخابی تیم ملی معرفی شده اند.

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۱:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.