تنها پینگ پونگ باز بانوی کشورمان در المپیک 2012 لندن: خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی بسیار مفید است

تنها پینگ پونگ باز بانوی کشورمان در المپیک 2012 لندن حضور در اردوهای متداوم تیم ملی طی ماهای گذشته را دلیل اصلی حضور کمش در فدراسیون پزشکی ورزشی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون؛ عضو تیم ملی بانوان پینگ پونگ کشورمان در مورد معاینات انجام شده طی ماه های اخیر در راه ورود به بازی های لندن گفت: در این مدت چند نوبت آزمایش های قلب و خون از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی انجام شده و هر بار که در ایران بودم بلافاصله برای بررسی سلامت جسمانی به فدراسیون مراجعه کرده ام.


شهسواری که در مسابقات پینگ پونگ آسیای میانه موفق به کسب سهمیه المپیک 2012 لندن شد در مورد مشکلی که برای کتفش بوجود آمده بود خاطر نشان کرد: به محض بروز آسیب دیدگی در کتفم به فدراسیون مراجعه کردم و توسط پزشکان مربوطه تحت معاینه و درمان قرار گرفتم تا در ادامه مسیر آماده شدن برای المپیک از این بابت مشکلی نداشته باشم.


او همچنین از جلسه مشاوره با روانپزشک فدراسیون هم در این زمینه صحبت کرد و افزود: با توجه به حساسیت بازی های المپیک و همچنین توجه ویژه فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد راه یافتگان به این بازیها با روانپزشک هم مشورت کردم که تاثیر خوبی روی من داشت.


وی یادآور شد: متاسفانه در این مدت پس از دی ماه سال گذشته که سهمیه ام قطعی شد دائم در مسافرت های داخلی یا خارجی بوده ام و منتظر یک فرصت هستم تا به فدراسیون مراجعه کنم. چرا که پیش از مسافرت اخیرم به ماکائو هم از طرف فدراسیون جهت یکسری آزمایش های دیگر فراخوانده شدم اما چون عازم مسابقات بودم نتوانستم به فدراسیون بروم.

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۱:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.