سرپرست امور دبیری فدراسیون شنا :بودجه هیات ها بر اساس ارزیابی عملکرد سالانه آنها اختصاص می یابد

سرپرست امور دبیری فدراسیون شنا گفت : عملکرد سالانه هیاتهای شنای سراسر کشور ملاک تخصیص بودجه سال جاری هیاتهای شنا در رشته های مختلف خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شنا،محسن رضوانی ضمن بیان این مطلب افزود: روسای هیات‌های استان‌ها به عنوان جانشین و نایب رئیس فدراسیون و در عین حال بازوهای اجرایی فدراسیون محسوب می شوند وما در اجرای برنامه های تدوین شده در سطح گسترده بدون تعامل و هماهنگی تنگاتنگ با هیاتها ی سراسر کشور نمی توانیم به تنهایی به اهداف از پیش تعیین شده دست یابیم،بنابراین عملکرد و میزان فعالیت هر هیات برای فدراسیون نشان دهنده ظرفیت وتوانایی آن هیات خواهد بود.

رضوانی با اشاره به برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون در26 اردیبهشت ماه یاد آور شد : تقویم اجرایی و عملیاتی سال 91 شنا ، شیرجه و واترپلو آماده ارائه به مجمع جهت تصویب و عملیاتی شدن است،که در تقویم تلاش شده تمام رقابتهایی که سال گذشته به دلیل کمبود زمان و روی کار آمدن کادر جدید مدیریتی در نیمه دوم سال برگزار نشده بود، امسال با قدرت و کیفیت بهتر انجام شود .

وی افزود علاوه بر آن برنامه های کمیته های مشورتی شنا ، شیرجه و واترپلو نیز با دقت پیگیری و در زمان مورد نظر کمیته اجرا خواهند شد ،ضمن اینکه بر این موضاعات در سال جاری تاکید ویژه ای بروی ارزیابی عملکرد تیمهای ملی در اردوها و رقابتهای برون مرزی از سوی کمیته های مشورتی داریم .

کاپیتان اسبق تیم ملی واترپلو در ادامه با اشاره به اعطای امتیاز میزبانی نخستین دوره مسابقات واترپلو ساحلی قهرمانی آسیا به کشورمان اظهار داشت: این میزبانی فرصت مناسبی برای رشد و شکوفایی واترپلوی ساحلی در کشور خواهد بود که قرار است پاییز سال جاری به میزبانی کشورمان برگزار شود به بهترین نحو استفاده کنیم.

در همین راستا در حال ارزیابی امکانات استانهای ساحلی کشور هستیم و امیدواریم بزودی مکان قطعی این رقابتها مشخص شود تا این لحظه کیش و چند استان دیگر کاندیداهای میزبانی این مسابقات هستند.

سرپرست دبیری فدراسیون شنا در پایان اظهار داشت :فدراسیون در سال جاری بر اجرای قانون جدید ممنوعیت تیمداری هیاتها در رقابتهای شنا ، شیرجه و واترپلو تاکید دارد ،ضمن اینکه طبق تصمیم کمیته مشورتی واترپلو مربیانی که در کلینیک بازآموزی مربیگری واترپلو شرکت نکنند نمی توانند در رقابتهای سال91 مربیگری کنند.

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۹:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.