پیروزی قائم مقامی مقابل شطرنجباز فیلیپینی

پیروزی قائم مقامی مقابل شطرنجباز فیلیپینی
استاد بزرگ احسان قائم مقامی در دور دوم مسابقات شطرنج قهرمانی انفرادی آسیا برابر شطرنجباز فیلیپینی به پیروزی دست یافت. در دور سوم قائم مقامی با استاد بزرگ ویتنام دیدار خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در این دوره از مسابقات 71 شطرنجباز از کشورهای آسیایی شرکت کرده اند و استاد بزرگ احسان قائم مقامی نماینده ایران در این مسابقات است که در آغاز این رقابتها در جایگاه دهم جدول قرار داشت.

این مسابقات در شهر هوشی مینه ویتنام برگزار می شود و تا 25 اردیبهشت ماه نیز ادامه خواهد داشت. لازم به توضیح است 5 نفر برتر این رقابتها جواز حضور در مسابقات جام جهانی شطرنج را کسب خواهند کرد.

همچنین گفتنی است احسان قائم مقامی عنوان نایب قهرمانی در این مسابقات را در کارنامه خود دارد.

دور اول: تساوی قائم مقامی مقابل شطرنجباز ویتنام

احسان قائم مقامی در اولین دور از این رقابتها برابر استاد بزرگ کشور میزبان، تونگ توهوانگ قرار گرفت و این بازی با تساوی خاتمه یافت. دیدار دوم قائم مقامی مقابل استاد بین المللی کشور فیلیپین، امانوئل گارسیا خواهد بود.

دور دوم: استاد بزرگ احسان قائم مقامی برابر استاد بین المللی فیلیپین، امانوئل گارسیا به برتری دست یافت و با این پیروزی 1.5 امتیازی شده و در مکان پنجم مشترک قرار گرفت. در دور سوم قائم مقامی مقابل استاد بزرگ ویتنام، سانگ کائو قرار خواهد گرفت.
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۹:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.